الگوی تکنیکالی که نشان از سقوط 25 درصدی قیمت آوه (AAVE) دارد

خانهاخبارالگوی تکنیکالی که...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: تحلیل های تکنیکال از روند صعودی اخیر توکن بومی آوه (AAVE) نشان می‌دهد که رالی صعودی قیمت این ارز به دلیل مواجه شدن با یک الگوی تکنیکال نزولی دچار خستگی شده و احتمال سقوط قیمت آوه وجود دارد.

آیا قیمت به سمت 70 دلار حرکت می‌کند؟

در نمودار این ارز شاهد شکل گرفتن الگوی سه گوش افزایشی هستیم. معمولا زمانی این الگو تشکیل می‌شود که قیمت در یک محدوده میان دو خط روند صعودی قرار می‌گیرد و این دو خط با قیمت شکل یک سه گوش را ایجاد می‌کنند. زمانی که این الگو تشکیل می‌شود حجم معاملات کاهش می‌یابد که نشان از عدم اعتماد خریداران به ادامه روند صعودی دارد.

- Advertisement -

در این حالت معمولا شاهد خروج قیمت از خط روند پایینی الگو هستیم. هدف این الگو نیز به اندازه فاصله دو خط روند از یکدیگر است. آوه در زمانی که حرکت صعودی خود از 61.5 دلار به 93.5 دلار را طی می‌کرد چنین الگویی را تشکیل داد. در صورتی که الگوی نزولی تکمیل شود شاهد سقوط حداقل 27 دلاری آوه خواهیم بود. چنین اتفاقی به معنای حرکت قیمت به سمت 70 دلار و سقوط 25 درصدی آوه است.

الگوی تکنیکالی در نمودار آوه

دلایل قدرت گرفتن این الگو چیست؟

الگوی تکنیکالی شکل گرفته در نمودار آوه با همبستگی میان بازار کریپتو و بازارهای بورس آمریکا همزمانی پیدا کرده است. هم بستگی روزانه آوه با سهام فناوری نزدک در محدوده 0.91 قرار گرفته تا بتوان گفت که این دو در شرایطی تقریبا یکسان حرکت خواهند کرد. در همین حین بزرگ ترین مشکل برای این دو سیاست های مالی فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره به منظور مقابله با تورم است.

مطلب مفید: اوپن نتورک (TON) چیست؟ چه آینده‌ای پیشِ روی توکن تلگرام است؟

همبستگی کریپتو و بورس

بدین ترتیب ترس از ادامه دار بودن فشار فروش در بازارهای مالی وجود دارد. همچنین شرکت های بزرگ وال استریت اخیرا درباره رکود اقتصادی قریب الوقوع در آمریکا هشدار داده‌اند. بنابر صحبت های لوید بلنکفین، مدیرعامل سابق بانک گلدمن ساکس، افزایش نرخ بهره با مشکلات زنجیره تامین، قرنطینه های تازه در چین و جنگ روسیه و اوکراین همراه شده که باعث شده است تا نرخ تورم همچنان بالا بماند. ترکیب این مسائل می‌تواند فدرال رزرو را مجبور کند که سیاست های مالی خود را ادامه دهد و در نهایت شاهد رشد آهسته تر اقتصاد آمریکا باشیم.

در همین راستا، مایکل جی ویلسون، مدیر اطلاعات مورگان استنلی نیز با اشاره به موارد بالا پیش بینی کرد که شاخص S&P 500 سقوطی 15 درصدی را تجربه خواهد کرد. به دلیل همبتسگی این شاخص با رمز ارز آوه و همچنین الگوی تکنیکالی شکل گرفته در نمودار، به نظر این کوین نیز در ادامه سال شانس سقوط به سطوح پایین تر را دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان