سرمایه گذاران سازمانی معتققدند قیمت بیت کوین امسال به ۱۰۰هزاردلار می رسد!

خانهاخبارسرمایه گذاران سازمانی...

آنچه می‌خوانید...

یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند سال 2023 برای بیت کوین با قدرت پیش برود و نسبت به ارزش بلندمدت این دارایی نیز خوش‌بین هستند. علاوه بر آن، 65% از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی انتظار دارند که قیمت بیت کوین به 100,000 دلار برسد.

سرمایه گذاران سازمانی: بیت کوین سال قدرتمندی را در پیش دارد

به نقل از بیت کوین نیوز، شرکت مدیریت سرمایه نیکل دیجیتال به‌تازگی نتایج نظرسنجی روز پنجشنبه خود را منتشر کرده است که در آن شاهد پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال جاری توسط سرمایه‌گذاران سازمانی هستیم.

این نظرسنجی با تأیید شرکت نیکل دیجیتال و توسط شرکت تحقیقات بازار Pureprofile صورت گرفت که در آن با 200 سرمایه‌گذار سازمانی در آمریکا، انگلستان، آلمان، سنگاپور، سوئیس، امارات و برزیل مصاحبه شد. گفتنی است که این شرکت‌ها در مجموع 2.85 تریلیون دلار سرمایه را مدیریت می‌کنند.

در پایان نظرسنجی، شرکت نیکل نتایج را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای سال خوب و قدرتمندی را برای بیت کوین متصور هستند و نسبت به ارزش بلندمدت این دارایی اعتماد دارند. تقریباً از هر 10 سرمایه‌گذار، 9 عدد از آنها رشد قیمت را پیش‌بینی کردند و دو عدد از آنها رسیدن به 100 هزار دلار را دور از ذهن ندانستند.

مطلب مفید: تحلیل تاثیر اقتصاد کلان بر ارز دیجیتال در سال 2023

در رابطه با افزایش قیمت، این شرکت مدیریت سرمایه توضیح داد که بر اساس نظرسنجی، اعتماد زیادی میان سرمایه‌گذاران سازمانی نسبت به روند حرکتی این ارز دیجیتال در بلندمدت وجود دارد. این پلتفرم در ادامه افزود که 23% از شرکت‌کنندگان پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت BTC تا پایان سال از 30 هزار دلار عبور خواهد کرد.

داده‌ها بیانگر آن است که 65% از سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که قیمت بیت کوین در بلندمدت به اوج 100,000 دلاری برسد. از میان این سرمایه‌گذاران، 58% آن‌ها بازه سه تا پنج سال را برای این هدف قیمتی تعیین کردند و 25% نیز بیش از پنج سال را برای رسیدن قیمت به اوج 100 هزار دلاری تعیین کردند.

حدود 39% از سرمایه‌گذاران سازمانی پیش‌بینی کردند که در بازه سه ساله شاهد رسیدن دوباره قیمت به اوج ماه نوامبر در محدوده 69,000 دلاری خواهیم بود و 76% اشاره داشتند که این فرایند 5 سال به طول خواهد انجامید. بر اساس نظرسنجی صورت گرفته تنها 3% از شرکت‌کنندگان درباره رسیدن دوباره قیمت به اوج تاریخی خود دچار شک و تردید بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت نیکل دیجیتال درباره نظرسنجی صورت گرفته گفت که پیش‌بینی قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال وظیفه بسیار دشواری است. بااین‌وجود مهم‌ترین یافته نظرسنجی اخیر آن است که تنها 3% از سرمایه‌گذاران درباره آینده بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار دچار شک و تردید هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان