رکورد انباشت بیت کوین توسط هولدرها و سرمایه‌گذاران خرد شکسته شد

خانهاخباررکورد انباشت بیت...

آنچه می‌خوانید...

هولدرها و سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین به نظر هیچ مشکل و ترسی از روند نزولی، شک و تردید در بازار، داده‌های آنچین و همچنین فروپاشی FTX ندارند. به نقل از کوین تلگراف، سرمایه گذاران خرد و کوچک، علیرغم روند نزولی و بحران در بازار، دیدگاهی صعودی نسبت به بیت کوین دارند و مشغول انباشت شده‌اند.

ثبت رکورد انباشت توسط سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین

بنابر داده‌های گلسنود، در روزهای اخیر دو نوع از سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین مشغول خرید حجم قابل توجهی از این دارایی بوده‌اند. نوع اول که به آنها میگو نیز گفته می‌شود، هولدرهایی هستند که کمتر از 1 بیت کوین در کیف پول خود دارند. نوع دوم یا خرچنگ‌ها، هولدرهایی هستند که تا 10 بیت کوین در کیف پول‌های خود نگه داری می‌کنند.

بر اساسداده‌های گلسنود، میگوها پس از فروپاشی FTX در روزهای ابتدایی ماه نوامبر اقدام به انباشت بیش از 96200 کوین به ارزش 1.6 میلیارد دلار کرده‌ و رکورد تاریخی را از این نظر به ثبت رسانده‌اند. این دسته از هولدرها تقریبا 1.21 میلیون توکن یا به عبارتی 6.3% از موجودی در گردش بیت کوین را در اختیار دارند.

در همین حین، خرچنگ‌ها در سی روز گذشته 191600 کوین خریداری کرده‌اند که برای آنها نیز اوج جدیدی محسوب می‌شود. گفتنی است که رکورد قبلی خرید بیت کوین توسط این گروه به ژوئیه 2022 و تعداد 126 هزار کوین باز می‌گردد.

مطلب مفید: فروش ذخیره بیت کوین ماینرها آغاز شد؛ واکنش بازار چه خواهد بود؟

موجودی خرچنگ‌های بیت کوین
موجودی خرچنگ‌های بیت کوین

 باید اشاره داشت که علیرغم خریدهای قبل توجه این سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین، نهنگ‌ها همواره در حال فروش دارایی‌های خود بوده‌اند. به نقل از گلسنود، در یک ماه اخیر، نهنگ‌ها 6500 کوین را در صرافی‌ها به فروش رسانده‌اند. با توجه به اتفاقات اخیر در بازار، رفتار هولدرهای کوچک بیت کوین قابل توجه است.

برخی از سرمایه گذاران بیت کوین ادعا کرده‌اند که علیرغم روند نزولی و بحران در بازار، دیدگاهی صعودی نسبت به این ارز دارند. در همین حین، السالوادور از تاریخ 17 نوامبر روند خرید روزانه یک بیت کوین خود را آغاز کرده است. علاوه بر آن، ایلان ماسک نیز از جمله کسانی است که نسبت به این ارز خوش بین است. وی به تازگی گفت که بیت کوین می‌تواند از زمستان کریپتو به سلامت خارج شود.

پس از فروپاشی FTX، قیمت بیت کوین به سرعت با ریزش 6000 دلاری همراه شد. در یک ماه اخیر قیمت این دارایی از سطح 21000 دلاری به کف 16000 دلاری رسیده است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین با رشد 1.7 درصدی نسبت به شبانه روز گذشته در محدوده 16500 دلاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان