top banner adv

با نزدیک شدن به راه‌اندازی شیباریوم، نهنگ‌ها در حال خرید شیبا اینو هستند

با نزدیک شدن به راه‌اندازی شیباریوم، نهنگ‌ها در حال خرید شیبا اینو هستند
0
بازدید : 7917

یک نهنگ شیبا اینو در روزهای گذشته همواره مشغول انباشت توکن SHIB بوده است، به‌طوری که در 10 روز گذشته حدود 384 میلیارد توکن به ارزش تقریبی 255 میلیون دلار خریداری کرده است. کارشناسان معتقدند که دلیل انباشت سنگین از سمت نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران، راه‌اندازی راهکار شیباریوم است که می‌تواند باعث افزایش کاربرد و قیمت شیبا اینو شود.

نهنگ شیبا اینو در حال انباشت SHIB است

داده‌های بلاک چین اتریوم نشان می‌دهد که این نهنگ شیبا اینو اکنون حدود 19.4 تریلیون توکن شیبا دارد و قابل‌توجه است که وی در طول زمان همواره به دارایی‌های خود اضافه کرده و تاکنون فروشی نداشته است.

بیشتر بخوانید : ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین دوباره رکورد زد

بیشتر بخوانید : رشد قیمت کاردانو در شبانه روز گذشته؛ علت چه بود؟

به نقل از کریپتوگلوب و بنا بر داده‌ها، پس از اتریوم، شیبا اینو دومین ارز دیجیتالی است که این نهنگ بیش از 300 میلیون دلار از آن را در اختیار دارد. این نهنگ شیبا اینو پس از اتریوم و شیبا، در رتبه‌های بعدی متیک، لینک، کامپاند، آوالانچ و یونی دارد. باید اشاره داشت که با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی شبکه لایه 2 این اکوسیستم با نام شیباریوم، تعداد آدرس‌های هولدر این میم کوین با رشد بسیار خوب خود از مرز 1.3 میلیون عبور کرده است.

بیشتر بخوانید : تایید طرح پیشنهادی BIP-21؛ بیت دائو و منتل ادغام می‌شوند

همچنین گفتنی است که سرمایه‌گذاران شیبا اینو تاکنون نشانه‌ای از فروش دارایی‌های خود نشان نداده‌اند و میانگین نگه‌داری این میم کوین توسط هولدرها در صرافی کوین بیس به بیش از 230 روز رسیده است. همان‌طور که اشاره شد، تعداد هولدرهای شیبا اینو در حال افزایش بوده است و کاربران معتقدند دلیل آن شیباریوم است.

مطلب مفید: پالس چین (Pulsechain) چیست؟ آشنایی با توکن PLS و PulseX

نمودار شیبا اینو

شیباریوم راهکار لایه 2 این اکوسیستم است که هدفش فراهم کردن تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر در شبکه و بهبودهای دیگر است. با این وجود باید اشاره داشت که هنوز سؤالات زیادی درباره انتشار و کاربرد شیباریوم وجود دارد که بدون پاسخ مانده‌اند. این شبکه در کنار اتریوم کار می‌کند و تراکنش‌های حاضر در راهکار لایه 2 را پردازش می‌کند. در حقیقت پس از راه‌اندازی، بخش بزرگی از تراکنش‌های شیبا اینو که اکنون در اتریوم پردازش می‌شوند به شیباریوم محول خواهند شد.

بیشتر بخوانید : به روزرسانی Tail Emission در شبکه مونرو راه اندازی شد؛ انتظار چه تغییراتی را داشته باشیم؟

علاوه بر آن، این راهکار لایه 2 به ازای تراکنش‌های خود توکن شیبا اینو را می‌سوزاند که به کاهش موجودی و افزایش قیمت این میم کوین کمک خواهد کرد. این مکانیسم توکن سوزی می‌تواند از دلایل دیگری باشد که بر اساس آن، نهنگ شیبا اینو و دیگر سرمایه‌گذاران در حال انباشت این ارز هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : ریپل سرانجام با ارائه ویدیوهای جلسات خود موافقت کرد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x