با نزدیک شدن به هارد فورک واسیل، سرمایه گذاران بزرگ در حال انباشت کاردانو هستند

خانهاخباربا نزدیک شدن...

آنچه می‌خوانید...

سقوط قیمت کاردانو در سال جاری باعث شده تا سرمایه گذاران ثروتمند آن توکن های بیشتری را انباشت کنند. داده های پلتفرم سانتیمنت نشان می‌دهد که آدرس های کاردانو با دارایی میان 10 هزار تا 100 هزار توکن، در یک ماه اخیر حدود 79.1 میلیون توکن ADA را به دارایی های خود اضافه کرده‌اند.

آدرس کوسه های کاردانو
آدرس کوسه های کاردانو

در همین حین نهنگ ها با دارایی های بیش از 100 هزار تا 1 میلیون توکن نیز دیگر اقدام به فروش دارایی های خود نکرده و قصد هولد کردن دارند. بدین ترتیب، دارایی های زیاد نهنگ ها و کوسه های کاردانو می‌تواند تاثیر زیادی در روند و نوسانات بعدی قیمت داشته باشد. علاوه بر آن، هولدرهای بزرگ با این تصمیمات خود می‌توانند هولدرهای کوچک تر یا به اصطلاح ماهی ها را با خود دنبال کنند.

- Advertisement -

انباشت اخیر کوسه های ADA نشان از آمادگی آنها برای یک بازگشت قیمتی قدرتمند را دارد، مخصوصا آن که قیمت کاردانو نسبت به اوج خود در 3.16 دلار فاصله 85 درصدی گرفته و نیازمند یک حرکت صعودی است. یکی دیگر از کاتالیزورهایی که می‌تواند نقش مهمی در رشد قیمت کاردانو ایفا کند، هارد فورک واسیل است که در انتهای ماه جولای راه اندازی خواهد شد.

این هارد فورک به تولید سریع تر بلاک ها و بهبود مقیاس پذیری شبکه برای اکوسیستم برنامه های غیر متمرکز کمک خواهد کرد. علاوه بر آن، به وسیله این هارد فورک شاهد سازگاری و همکاری میان زنجیره های جانبی کاردانو نیز خواهیم بود.

مطلب مفید: معاملات فیوچرز کوکوین ؛ آموزش کامل صرافی KuCoin

الگوی تکنیکالی کاردانو می‌تواند همه چیز را خراب کند

حمایت نهنگ ها و کوسه ها از ADA با انباشت های سنگین خود ممکن است توسط الگوی تکنیکالی در نمودار این ارز با مشکل مواجه شود. از تاریخ 8 مه تاکنون، نمودار ADA در حال ترسیم یک الگوی مثلث نزولی بوده که معمولا از روند قبلی خود پیروی می‌کند. بدین ترتیب و با توجه به روند نزولی قبلی کاردانو، ممکن است شاهد سقوط قیمت این ارز تا سطح 0.31 دلاری نیز باشیم.

الگوی مثلث نزولی در نمودار ADA
الگوی مثلث نزولی در نمودار ADA

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان