جاستین بونز: شبکه سولانا در بلندمدت بی‌ارزش است

خانهاخبارجاستین بونز: شبکه...

آنچه می‌خوانید...

جاستین بونز (Justin Bons)، بنیانگذار و مدیر فناوری شرکت سایبر کاپیتال به‌تازگی و در یک پست توییتری به انتقاد از بلاک چین سولانا پرداخته است. وی در این رابطه اشاره داشت که در بلندمدت هیچ ارزشی برای شبکه سولانا نمی‌بیند و معتقد است که این بلاک چین در آینده کاربردی نخواهد داشت.

به گزارش یوتودی، جاستین بونز با این موضوع که شبکه سولانا مقیاس‌پذیری دارد موافق است اما در عین حال فکر می‌کند که علت آن مبادله خطرناک غیرمتمرکز سازی شبکه با مقیاس‌پذیری است.

توییت بونز

بونز معتقد است که سولانا هیچ‌گاه قادر نخواهد بود با شبکه‌های شارد شده واقعی که توانایی مقیاس‌پذیری دارند و در عین حال غیرمتمرکز نیز هستند، رقابت کند. باید اشاره داشت که این اولین باری نیست که بونز به انتقاد از بلاک چین سولانا می‌پردازد. در ماه اکتبر سال گذشته و چند روز پس از قطعی شش ساعته شبکه، وی به انتقاد گسترده از سولانا پرداخت.

علاوه بر انتقاد از قطعی‌های مکرر شبکه، یکی از موارد مورد نظر بونز در رابطه با شبکه سولانا، تلاش غیرضروری تیم این بلاک چین برای متمرکز کردن شبکه است. وی مدعی است که تبدیل شدن به اعتبارسنج سولانا بسیار هزینه‌بر است چراکه باید 6 میلیون دلار در شبکه داشته باشید تا بتوانید چنین نقشی داشته باشید. وی همچنین از گواه تاریخ شبکه و توربین، پروتکل انتشار بلاک سولانا به‌عنوان ابزاری برای مبادله غیرمتمرکزسازی با مقیاس‌پذیری یاد کرد.

واکنش قیمت سولانا به اخبار

در زمان نگارش این مطلب قیمت سولانا با رشد 2 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 18.1 دلاری قرارگرفته است تا همانند دیگر ارزهای بازار پس از هضم ماجرای بانک سیلیکون ولی کمی با رشد همراه شده باشد. باید اشاره داشت که علیرغم واکنش تند و اظهارات منفی جاستین بونز نسبت به آینده شبکه، شبکه غیرمتمرکز هلیوم اعلام کرده است که در تاریخ 27 مارس به شبکه سولانا مهاجرت خواهد کرد. اتفاقی که کاربران و سرمایه‌گذاران سولانا بی‌صبرانه منتظر آن هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان