رئیس جمهور آمریکا از ایلان ماسک برای خرید توییتر انتقاد کرد

خانهاخباررئیس جمهور آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

ارتباط پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در تغییر سیاست جهانی برای اولین بار با ظهور فیسبوک برجسته شد که متهم به دستکاری اطلاعات بر اساس جمعیت شناسی کاربران بود. به نقل از کوین تلگراف، اکنون توییتر، پلتفرمی که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است نیز توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مورد نکوهش قرار گرفته و وی این پلتفرم را به دروغ پردازی متهم کرده است.

بایدن به تازگی در رویداد جمع آوری سرمایه برای انتخابات پیش رو در شیکاگو شرکت کرد و در آن به ایلان ماسک و خرید توییتر توسط وی نیز اشاره کرد. وی در این رابطه اشاره داشت:

«اکنون همه ما نگران چه چیزی هستیم، ایلان ماسک پلتفرمی را خریده است که در سراسر دنیا دروغ پراکنی می‌کند.»

- Advertisement -

در حالی که دولت جو بایدن قبلا موضع خود را برای ترویج سرکوب نفرت پراکنی و اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی روشن کرده بود، رئیس جمهور بر عدم نظارت در توییتر نیز تاکید کرد. وی افزود که دیگر هیچ ویرایشگری وجود ندارد. چگونه از کودکان انتظار داریم متوجه شوند چه موضوعی در خطر است.

مطلب مفید: کمک ۸میلیارد دلاری بایننس به ایران در دور زدن تحریم‌های آمریکا!

از زمانی که بیت کوین در سال 2010 راه اندازی شد، جامعه کریپتو توییتر را به عنوان مکانی برای صحبت درباره تفاوات‌ها و اجماع‌های مربوط به تصمیم گیری‌های این حوزه نتخاب کردند. خرید توییتر توسط ایلان ماسک نیز با وعده آزادی بیان صورت گرفت. هرچند با افزایش نفرت پراکنی، تبلیغ کنندگان بسیاری از همکاری با توییتر به دلیل نگرانی از محتوای بارگذاری شده در این پلتفرم کناره گیری کرده‌اند.

در همین حین، ایلان ماسک در یکی از اولین اقدامات خود هزینه‌ای 8 دلاری را برای کاربران در نظر گرفته است که با پرداخت آن، اعتبار حساب‌های کاربری آنها حفظ می‌شود. گفتنی است که در جریان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل صرافی بایننس نیز نقش داشت و با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری به ماسک در خرید این شرکت کمک کرد. همچنین این صرافی قصد دارد با راه اندازی تیمی اختصاصی به توییتر در رابطه با برنامه‌های بلاکچینی پلتفرم کمک کند.

برای اطلاع از اخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان