top banner adv

چارلز هاسکینسون: اتریوم کلاسیک کلاهبرداری است

چارلز هاسکینسون: اتریوم کلاسیک کلاهبرداری است
0
بازدید : 6292

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار شبکه کاردانو به‌تازگی و در اظهارنظری جنجالی به انتقاد از اتریوم کلاسیک پرداخته است و آن را کلاه‌برداری معرفی کرده است. وی اشاره داشت که تنها هدف این ارز دیجیتال ارائه امید واهی به کاربران و سرمایه‌گذاران جدید است تا افراد داخلی پروژه بتوانند آن‌ها را فریب دهند.

به نقل از کریپتواسلیت، این بیانیه در واکنش به امتناع اتریوم کلاسیک از دعوت ERGO به نشست گواه کاری بود که توسط این بلاک چین و بنیاد لایت کوین ترتیب داده شده بود. باب سامرویل، مدیر شرکت اتریوم کلاسیک از تصمیم شبکه خود در این باره حمایت کرد و به گذشته دو شبکه اشاره داشت.

بیشتر بخوانید : آیا هماهنگی ها برای اینترنت طبقاتی در حال انجام است؟

باید اشاره داشت که جامعه ETC از سال گذشته و زمانی که هاسکینسون حساب توییتری خود با 600 هزار دنبال کننده را برای شبکه ERGO تغییر داد، خصومت خود را با وی و این شبکه حفظ کرده‌اند. در آن زمان، هاسکینسون اتریوم کلاسیک را یک پروژه مرده معرفی کرد که هیچ هدفی ندارد و دلیلی برای وجود داشتن نیز ندارد.

مطلب مفید: روز پیتزا بیت کوین؛ یک داستان خوشمزه از انقلاب دیجیتال!

انتقاد هاسکینسون از اتریوم کلاسیک

بیشتر بخوانید : مستند نتفلیکس شایعه زنده بودن جان مک‌آفی را دوباره داغ کرد

روز 19 مه، هاسکینسون در یک پست توییتری به دعوت نشدن شبکه ERGO واکنش نشان داد و توضیح داد که ETC یک پروژه بدون نقشه راه، ابتکار، تیم توسعه یا بینش است. وی در ارتباط با اعضای جامعه این شبکه نیز اشاره داشت که آن‌ها تنها بر پایه خشم عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید : هکرهای میلیاردی صرافی معروف در مشهد دستگیر شدند

هاسکینسون توضیح داد که شرکت اینپوت اوتپوت، مسئول ایجاد جامعه توییتری اتریوم کلاسیک بوده و غیراخلاقی می‌دانسته است که این حساب را با دنبال کنندگان زیادش ترک کند. پروژه‌ای که اکنون تنها به یک کلاه‌برداری تبدیل شده است. از نظر وی، ETC باید مانند ERGO عمل کند که به نوآوری‌های خود ادامه می‌دهد و هدف دارد. علاوه بر آن، این پروژه دارای رهبری اخلاقی است و سرمایه‌گذاری و آینده آن مشخص است.

بیشتر بخوانید : صرافی کراکن داده‌های کاربران را با سرویس درآمد داخلی به اشتراک می‌گذارد

قابل‌توجه است که این اولین باری نیست که هاسکینسون به انتقاد از پروژه‌های رمزارزی رقیب می‌پردازد. وی پیش از این نیز جامعه ریپل را سمی و کوچک توصیف کرده بود و اتریوم را نیز لذت‌گرا و خودپسند در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کرده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اخطاریه جدیدی را به کوین بیس ارسال کرده است

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x