بزرگ‌ترین نهنگ دوج کوین 4 میلیارد دوج را منتقل کرد؛ آیا ایلان ماسک مسئول انتقال است؟

خانهاخباربزرگ‌ترین نهنگ دوج...

آنچه می‌خوانید...

بزرگ‌ترین نهنگ دوج کوین با آدرس DPDLBAe3RGQ2GiPxDzhgjcmpZCZD8cSBgZ به تازگی 3.8 میلیارد توکن دوج را به آدرس کیف پول DDuXGMFNGpGjaAqyDunSMvceMBruc1wwKF انتقال داد است. به نقل از کوین گیپ، این آدرس اکنون تبدیل به پنجمین هولدر بزرگ دوج کوین شده است. بسیاری از اعضای جامعه در حال پرسش این سوال هستند که آیا کوین‌ها متعلق به ایلان ماسک بوده و وی آنها را انتقال داده یا صرافی رابین هود در پی وضعیت نامشخص بازار به انتقال دوج کوین پرداخته است.

بزرگ‌ترین نهنگ دوج کوین 4 میلیارد توکن را منتقل کرد

حساب کاربری LookOnchain صبح امروز در یک پست توییتری اشاره داشت که بزرگ‌ترین هولدر یا نهنگ دوج کوین اخیرا 3.84 میلیارد توکن به ارزش تقریبی 28.6 میلیون دلار را به آدرس DDuXGM انتقال داده است. بر اساس داده‌هایی این حساب کاربری، بزرگ‌ترین هولدر دوج حدود 25.2% از موجودی کل این ارز را در اختییار دارد و دارایی آن به 34.68 میلیارد توکن با ارزش تقریبی 2.6 میلیارد دلار می‌رسد.

دومین هولدر و نهنگ بزرگ دوج کوین دارایی 7.55 میلیارد توکنی را در اختیار دارد که حدود 5.5% از موجودی کل این میم کوین است و فاصله بسیار زیادی با بزرگ‌ترین هولدر دوج دارد. پس از این انتقال، اکنون DDuXGM تبدیل به پنجمین هولدر بزرگ دوج شده و 2.8% از موجودی کل این توکن را در اختیار دارد.

داده‌ها حاکی از آن است که در انتقال این توکن‌ها شش تراکنش یکسان 632,479,064 توکنی و یک تراکنش 49,074,826 توکنی صورت گرفته و آدرس دریافت کننده تنها در یک ساعت به پنجمین هولدر بزرگ دوج تبدیل شده است. در همین رابطه بسیاری معتقدند که ایلان ماسک بزرگ‌ترین هولدر دوج است. اما داده‌های تاریخی حاکی از آن است که آدرس ارسال کننده (DPDLBA) با صرافی رابین هود در ارتباط است.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

پلتفرم معاملاتی رابین هود در ماه ژوئیه تمام دوج کوین‌های خود را از کیف پول سرد به یک کیف پول انتقال داد. این تراکنش را پلتفرم تحلیلی Whale Alert نیز تایید کرد و اشاره داشت که رابین هود 41 میلیارد توکن دوج را انتقال داده است. می‌توان این انتقال توکن را به کناره گیری ایلان ماسک از مدیرعاملی توییتر نیز نسبت داد.

گفتنی است که وی در این باره نظرسنجی برگزار کرد که پس از 12 ساعت 17 میلیون نفر در آن شرکت کردند. 57.6% از شرکت کنندگان خواستار کناره گیری وی از سمت مدیرعاملی توییتر شدند.

ضعف قیمت دوج

پس از صحبت‌های ماسک مبنی بر احترام گذاشتن به نتییجه نظرسنجی و عمل کردن بر اساس آن، قیمت دوج کون با ریزش همراه شد و به محدوده 0.07 دلاری رسید. در حالی که قیمت این ارز اکنون در محدوده 0.074 دلاری قرار دارد اما نسبت به روز گذشته ریزش 6 درصدی را تجربه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان