استخر استخراج انت پول: دارایی کاربران را در شبکه اتریوم 2.0 نگهداری نخواهیم کرد

خانهاخباراستخر استخراج انت...

آنچه می‌خوانید...

استخر ماینینگ انت پول (AntPool)، که توسط غول این حوزه یعنی بیت مین مدیریت می‌شود به تازگی اعلام کرده است که از ماه دیگر و پس از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام، دارایی های مشتریان را در این شبکه نگه نخواهد داشت. به روزرسانی مرج یا همان انتقال شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام قرار که قرار است در 15 سپتامبر راه اندازی شود، نیاز شبکه برای تایید تراکنش ها توسط ماینرها را از بین می‌برد.

انت پول یک استخر ماینینگ بر بستر اتریوم است که کاربران می‌توانند در آن قدرت پردازش خود را جمع کرده و پاداش استخراج شبکه را تقسیم کنند. روز شنبه و در قالب یک پست وبلاگی این شرکت گفت که پس از مرج قادر به نگه داری دارایی های مشتریان در شبکه اتریوم 2.0 نخواهد بود و برنامه ای جایگزین را برای کاربران خود قبل از این رویداد ارائه خواهد کرد.

پس از به روزرسانی اتریوم، انت پول، نگه داری از دارایی های مشتریان را به دلیل خطرات و ریسک سانسور شدن متوقف خواهد کرد. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق، نگرانی های پیش آمده در رابطه با سانسور احتمالی تراکنش های مربوط به تحریم های آمریکا علیه تورنادو کش از سمت اعتبارسنج های اتریوم پس از مرج باشد.

از آنجایی که اتریوم 2.0 با ریسک سانسور شدن در کشورهای زیادی مواجه است، انت پول با هدف حفظ امنیت دارایی های کاربران خود، دیگر دارایی های اتریومی آنها را در زنجیره اثبات سهام نگه داری نمی‌کند.

مطلب مفید: بهترین ارز فیوچرز ؛ کدام ارزها را در فیوچرز ترید کنیم؟

گفتنی است که هنگام انتقال شبکه به اثبات سهام، اعتبارسنج ها همچنان به پردازش تراکنش ها ادامه خواهند داد. باید توجه داشت که بخش بزرگی از اعتبارسنج های شبکه را چندین پلتفرم تامین استیکینگ کنترل می‌کنند. برای مثال، لیدوفایننس، کوین بیس، بیت کوین سوئیس، کراکن و staked.us حدود 60 % از نودهای اعتبارسنج اتریوم را کنترل می‌کنند.

اگر این پلتفرم ها موافقت کنند که طبق قوانین و تحریم های آمریکا عمل کنند، شاهد فیلتر شدن تراکنش های مربوط به تورنادو کش در لایه ابتدایی و پایه شبکه خواهیم بود. با این حال باید صبر کرد و دید که با راه اندازی مرج، سانسور در شبکه اتریوم اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

انت پول از مشتریان خود خواست که تا تاریخ 3 سپتامبر آدرس های خصوصی خود را به حساب هایشان اضافه کنند. پس از آن، شرکت مبالغ بدست آمده از استخراج با اثبات کار را میان این آدرس های خصوصی توزیع می‌کند. بعد از آنکه اتریوم تمام تمرکز خود را روی انتقال به اثبات سهام گذاشت، استخر مایننینگ انت پول نیز به دنبال شبکه های جایگزین اثبات کار مانند بیت کوین و اتریوم کلاسیک رفت. گفتنی است که این شرکت نه تنها از اتریوم کلاسیک حمایت می‌کند بلکه سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری نیز در اکوسیستم آن انجام داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان