top banner adv

پلتفرم اوبر ایتس (Uber Eats) پرداخت از طریق رمز ارزهای شیبا اینو و دوج کوین را می‌پذیرد

پلتفرم اوبر ایتس (Uber Eats) پرداخت از طریق رمز ارزهای شیبا اینو و دوج کوین را می‌پذیرد
0
بازدید : 10691

در ادامه پذیرش هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال توسط شرکت ها و سازمان های مختلف در سطح جهان اکنون پلتفرم اوبر ایتس (Uber Eats) اعلام کرده است که هولدرهای شیبا اینو و دوج کوین می‌توانند با پرداخت رمز ارزهای خود از طریق بیت پی (BitPay) از خدمات این شرکت برای دریافت غذا بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید : تکنولوژی دانش صفر Plonky2 بر بستر پالیگان راه اندازی شد

گفتنی است که دیگر ارزهای دیجیتالی که توسط بیت پی پشتیبانی می‌شوند شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، رپد بیت کوین و استیبل کوین ها است. گفتنی است که اطلاعیه پذیرش شیبا اینو و دوج کوین را بیت پی منتشر کرد چرا که اوبر ایتس به صورت مستقیم پرداخت های رمز ارزی را پشتیبانی نمی‌کند و کاربران برای پرداخت با دارایی های دیجیتال باید از کارت های هدیه و کارت های مخصوص بیت پی استفاده کنند.  

توییت بیت پی

گفتنی است که اوبر ایتس تنها شرکت ارسال کننده غذا با پذیرش کریپتو از طریق بیت پی نیست و شرکت های دیگری نیز مانند گروب هاب، چیلیز، گریل و … هستند که با بیت پی همکاری می‌کنند و قابلیت پرداخت های رمز ارزی را برای کاربران و مشتریان خود فعال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید : مدیر عامل بایننس آمریکا : بیت کوین سال 2022 ، 100 هزار دلار خواهد شد.

در هفته های اخیر پرداخت با رمز ارزها توسط کسب و کارهای مختلف به شدت افزایش یافته است و همانطور که گزارش دادیم آخرین شرکت های پذیرنده این دارایی های دیجیتال، برند ساعت سازی معروف هابلوت و تگ هویر هستند که آنها نیز در پی همکاری با بیت پی چنین قابلیتی را برای مشتریان خود ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید : افزایش پذیرش اتریوم از سوی کاربران علیرغم افت قیمت اخیر

مطلب مفید: ایردراپ چیست ؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

علاوه بر شرکت های سازنده کالاهای لاکچری و خدمات ارسال غذا، یک شرکت در حوزه جمع آوری کارت های ورزشی به نام پانینی آمریکا نیز اخیرا خبر از راه اندازی کیف پول دیجیتال خود داده است که از بیت کوین، شیبا اینو و دوج کوین و … پشتیبانی می‌کند.

توییت پانینی آمریکا
ست ک

بیشتر بخوانید : دستاورد های آخرین نسخه پلتفرم Kava چیست؟

افزایش فعالیت شبکه در شیبا اینو و دوج کوین

بیشتر بخوانید : تحلیلگرهای مطرح بازار هدف 53000 دلاری را برای بیت کوین در نظر گرفته‌اند

بنابر داده های سانتیمینت، فعالیت آدرس های شیبا اینو و دوج کوین به اوج هفت هفته اخیر خود رسیده است. گفتنی است که در ده روز گذشته این دو میم کوین محبوب بازار با رشد بسیار خوبی در فعالیت شبکه های خود همراه بوده‌اند تا سرمایه گذاران و هولدرهای خود را امیدوار به آینده نگه دارند. لازم به ذکر است که قیمت شیبا در زمان نگارش این مطلب در محدوده 0.000011 دلاری و قیمت دوج کوین نیز در محدوده 0.06 دلاری در حال معامله هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x