هش ریت بیت کوین به اوج جدید ۴۰۰ اگزاهش بر ثانیه رسید

خانهاخبارهش ریت بیت...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته با رالی صعودی قابل‌توجهی همراه بوده و این موضوع باعث شد تا شاهد احساسات مثبت در بازار باشیم. در کنار آن داده‌ها نشان می‌دهند که هم‌زمان با رشد قیمت، هش ریت بیت کوین نیز رشد فوق‌العاده‌ای را ثبت کرده است. به لطف رالی صعودی، ماینرهای بیشتری به سراغ شبکه بیت کوین آمده و این موضوع اوج جدید 400 اگزاهش بر ثانیه را برای هش ریت رقم زد.

اوج جدید هش ریت بیت کوین

به گزارش بیتکوینیست، از ابتدای سال تاکنون، هش ریت BTC همواره در حال افزایش بوده است. اواخر هفته گذشته، این شبکه 40 اگزاهش به هش ریت خود اضافه کرد و شاهد رسیدن آن به اوج 350 بودیم. پس از آن و با تنظیم شدن سختی شبکه در 23 مارس، این شاخص با رشد بسیار خوبی همراه شد و در فاصله یک روز به رکورد جدید 400 اگزاهش رسید.

- Advertisement -
هش ریت بیت کوین

باید اشاره داشت که توسعه اخیر بیانگر دو موضوع است؛ ابتدا آنکه امنیت شبکه افزایش داشته است و ماینرها نسبت به سوددهی بیت کوین در بلندمدت اعتماد بیشتری کسب کرده‌اند. ماینرهایی که از ابتدا بخش داخلی شبکه بوده‌اند اکنون و پس از رالی صعودی بیت کوین، حمایت خود از شبکه را بیشتر کرده‌اند.

گفتنی است که علاوه بر هش ریت بیت کوین، سختی شبکه نیز به اوج جدید 46.84 رسیده است که نشان‌دهنده رشد 7.5 درصدی نسبت به سطوح گذشته است.

مطلب مفید: اولین تراکنش بیت کوین چگونه انجام شد؟ آغازگران این انقلاب بزرگ چه کسانی بودند؟

دلیل رشد هش ریت

دلیل رشد هش ریت و سختی معمولاً به خاطر افزایش قیمت BTC رخ می‌دهد. چرا که این موضوع ماینرهای بیشتری را جذب شبکه می‌کند. در سال میلادی جاری، قیمت بیت کوین رشد بیش از 50 درصدی را ثبت کرده است و دلیلی شده تا ماینرها ابزار استخراج خود را به شبکه متصل کنند. گفتنی است که در سال 2022 و پس از سقوط قیمت‌ها، ماینرهای بسیاری شبکه بیت کوین را رها کردند.

با روند بازگشتی بازار، سودآوری استخراج بیت کوین افزایش داشته است. باید توجه داشت که میزان سودآوری این حوزه هنوز فاصله زیادی تا حد ایده‌آل دارد اما نشان می‌دهد که ماینرها در حال کسب سود هستند. با افزایش قدرت ماشین‌های محاسباتی برای استخراج بیت کوین، هش ریت به رشد خود ادامه داده و از سویی باعث قدرت بخشیدن به شبکه و بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال جهان شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان