تراکنش روزانه نهنگ‌های اتریوم به بالاترین سطح پنج ماه اخیر رسید

خانهاخبارتراکنش روزانه نهنگ‌های...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در روزهای اخیر بازار کریپتو دچار تنش‌های زیادی شده و همه سرمایه‌گذاران درپی اتفاق‌های پیش آمده سردرگرم هستند. اما علیرغم آشوب موجود در بازار، خرید و فروش نهنگ‌های اتریوم به بالاترین سطح پنج ماه گذشته رسیده است.

داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد نهنگ‌های اتریوم روز گذشته در مجموع 2956 تراکنش داشته‌اند که ارزش هرکدام بیش از یک میلیون دلار بوده است. طبق این اطلاعات، اکانت نهنگ‌ها از 1 تا 10 میلیون اتریوم داشته است.

این آمار در حالی به دست آمده که جفت ارز اتریوم بیت کوین، علیرغم آشفتگی‌های اخیر مربوط به اکوسیستم ترا و تاثیر آن بر بازار رمزارز، همچنان با قدرت به روند خود ادامه می‌دهد. جالب است بدانید این جفت ارز 6 روز پیش به بالاترین سطح سه هفته خود رسید و با توجه به نزدیک شدن اتریوم و بیت کوین به «مناطق خرید تاریخی»، احتمال افزایش بیشتر وجود دارد.

مطلب مفید: روز قرمز بازار رمزارزها؛ بیت کوین به 27000 دلار سقوط کرد

بر خلاف بیت کوین، اتریوم از زمان فعال شدن زنجیره بیکن (Beacon Chain) و انتقال مکانیزم آن به اثبات سهام در دسامبر 2020، حدود 250 درصد رشد کرده است. البته، روز گذشته این فقط نهنگ‌های اتریوم نبودند که در ثبت تراکنش‌ها رکورد زدند بلکه بزرگترین انتقال یک روزه بیت کوین از سمت نهنگ‌ها به صرافی‌ها هم رقم خورد.

رکورد انتقال بیت کوین از نهنگ ها به صرافی ها
رکورد جدید نهنگ ها در انتقال بیت کوین به صرافی ها

کارلوس گومز (Carlos Gomez) مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری Belobaba در گفتگویی با کوین تلگراف اشاره کرده که سرمایه‌گذاران کریپتو بیش از آنچه تصور می‌کنند به پایین‌ترین سطح بازار نزدیک شده‌اند. او با توجه به نمودار بالا گفت:

نمودار نشان از حرکت هماهنگ هولدرهای بزرگ در 24 ساعت گذشته دارد و این یعنی نهنگ‌ها در حال شکار سرمایه‌گذاران کوچکتر هستند. نمی‌دانم رسیدن به پایین‌ترین کف خوب است یا نه اما شواهد اخیر نشان می‌دهد این اتفاق دور از انتظار نیست. به هرحال برای شروع روند صعودی مجبوریم حداقل چند هفته‌ای را در این سطح بگذرانیم.    

در زمان نگارش این خبر، هر واحد بیت کوین با قیمت 26603 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز با 22% افت به 1779 دلار رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان هستید، مجموعه فکت کوینز با ارائه به روزترین آموزش‌ها و تکنیک‌های معاملاتی می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین ریسک و بیشترین اطلاعات وارد این بازار مالی جهانی شوید. فکت کوینز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در اصفهان است و شما با شرکت در دوره ها می توانید تمامی اطلاعات و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان