top banner adv

اپلیکیشن سوئت کوین (Sweatcoin) چیست؟ کسب درآمد از طریق پیاده‌روی

اپلیکیشن سوئت کوین (Sweatcoin) چیست؟ کسب درآمد از طریق پیاده‌روی
34
بازدید : 42680

اپلیکیشن sweatcoin یک نرم‌افزار موبایلی است که فرصت کسب درآمد از طریق پیاده‌روی و دویدن را برای کاربران فراهم می‌کند. این روزها کسب درآمد آنلاین طرفداران زیادی دارد. به طور مثال پاسخ‌دادن به نظرسنجی‌ها و تست اپلیکیشن‌ها نمونه‌های کسب درآمد از طریق موبایل هستند. اما نرم‌افزارهای P2E و به‌ویژه Run to Earn رویکرد متفاوتی دارند. سویت کوین جز بازی‌های «بدوید و درآمد کسب کنید» است. شاید اپ Sweatcoin در میان اپلیکیشن‌های موجود، بهترین نرم‌افزار نباشد اما کاربر می‌تواند بدون نیاز به کار خاصی درآمد کسب کند. با فکت کوینز همراه باشید تا راه کسب درآمد از اپلیکیشن Sweatcoin را بررسی کنیم.

اپلیکیشن Sweatcoin چیست؟

بهترین معرف این نرم‌افزار، نام آن است. واژه سوئت (Sweat) به معنای «عرق کردن» است. درحقیقت، اپلیکیشن Sweatcoin در ازای دویدن و تعریق کریپتوکارنسی پاداش می‌دهد. شما می‌توانید پاداش‌های سویت کوین را برای خرید محصولات و خدمات متنوع از کفش‌های با فناوری پیشرفته و کلاس‌های یوگای ضد جاذبه گرفته تا محصولات آیفون خرج کنید. در برخی موارد امکان پرداخت نقدی از طریق پی پال هم وجود دارد. سویت کوین ترکیبی از دو سایت Fitbit و Get-Paid-To است. جالب به نظر می‌رسد! اما باید نگاه دقیق‌تری به نحوه کسب درآمد از این برنامه داشته باشیم.

مطلب مفید:  Play To Earn چیست؟ نحوه کسب درآمد از بازی های “بازی کن و پول به دست بیار”

روش‌های کسب درآمد با اپلیکیشن sweatcoin

گزینه اول: کسب درآمد از طریق راه رفتن با اپ سوئت کوین

از طریق سایت sweatco.in یا گوگل پلی و اپ استور نرم‌افزار را دانلود کنید. پس از تکمیل مراحل نصب و ثبت‌نام اپلیکیشن sweatcoin وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید که شبیه به یک شمارنده و همانند تصویر زیر است. می‌توانید برنامه را در پس‌زمینه فعال نگه‌دارید تا به طور خودکار گام‌های شما را بشمارد. کاربر به ازای هر 1000 قدم 0.95 کوین دریافت می‌کند.

طبق دسته‌بندی‌های موجود، کاربرانی که عضویت آنها در گروه «استاندارد» است روزانه می‌توانند حداکثر 5 سویت کوین به دست بیاورند. گرچه، مقدار زیادی نیست اما فقط با همین کار ساده یعنی اتصال تلفن همراه به اینترنت و شمارش گام‌ها کوین دریافت می‌کنید. پلتفرم سویت کوین از Google Fit به عنوان موتور استفاده می‌کند. گوگل فیت یک پلتفرم ردیابی سلامتی است که توسط گوگل برای سیستم‌عامل‌های اندرویدی ساخته شده است.

اموزش برنامه سوییت کوین
کسب درآمد با اپ سوئت کوین

سوئت کوین از سنسور ردیاب فعالیت کاربر یا دستگاه تلفن برای ثبت فعالیت جسمانی او استفاده می‌کند. در حال حاضر، فقط فعالیت‌های دویدن و راه رفتن ردیابی می‌شوند و شامل دوچرخه سواری نمی‌شود. همچنین، سوئت کوین فعلا با ابزارهای پوشیدنی مانند Fitbit ،Apple Watch ،Garmin یا Android سازگار نشده است. بنابراین، کاربر حتما باید دستگاه موبایلش را برای شمارش گام‌ها همراه داشته باشد. ظاهرا قرار است پلتفرم سوئت کوین با تعدادی از برندهای پوشیدنی بزرگ همکاری داشته باشد.

مطلب مفید: استپن (STEPN) چیست؟ کسب درآمد با دویدن

گزینه دوم: برنامه‌های ریفرال

دعوت دیگران به اپلیکیشن Sweatcoin راه دیگری برای کسب درآمد نقدی از سوئت کوین است. اما این راه چندان ساده نیست. برای دریافت پول نقد از پی پال، باید حداقل 30 نفر را با موفقیت به پلتفرم دعوت کنید. اصطلاح «با موفقیت» به این معنا است که افراد دعوت شده باشد باید عضو سوئت کوین شوند. پس از اینکه تعداد ریفرال‌های شما به 30 نفر رسید شما به اینفلوئنسر سوئت کوین (sweatcoin Influencer) تبدیل می‌شوید. در یک ایمیل خوشامدگویی نحوه دریافت پول نقد برای شما توضیح داده می‌شود.

کسب درامد ارز دیجیتال با سوییت کوین
کسب درآمد از طریق برنامه ریفرال اپ سوئت کوین

در این مرحله علاوه بر دریافت پاداش، به مارکت پلیس اینفلوئنسر هم دسترسی دارید. در این بازار می‌توانید چیزهای جالبی را با استفاده از کوین‌های‌تان بخرید. اگر عضویت 30 نفر برای شما زیاد است، نگران نباشید. بازهم امکان کسب درآمد از طریق لینک دعوت وجود دارد. بعد از ثبت نام در نرم‌افزار سوئت کوین یک لینک دعوت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید این لینک را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شخصی از طریق لینک شما به پلتفرم Sweatcoin بپیوندد، 5 سوئت کوین دریافت می‌کنید. هر زمان تعداد ریفرال‌های شما به 30 نفر برسد به یک اینفلوئنسر سوئت کوین تبدیل می‌شوید و می‌توانید از پی پال پول نقد بگیرید. بنابراین، تلاش برای دعوت دیگران ارزشش را دارد!

گزینه سوم: دریافت پاداش روزانه از طریق نرم افزار Sweatcoin

پاداش‌های روزانه (Daily Rewards) بهترین فرصت کسب درآمد از این پلتفرم است. تنها کاری که باید انجام دهید وارد بخش Rewards شوید. به سمت پایین اسکرول کنید تا به Daily Rewards برسید و روی Claim کلیک کنید. سپس یک تبلیغ کوتاه نمایش داده می‌شود. منتظر بمانید تا آگهی تمام شود و پنجره تبلیغ را ببندید. به همین سادگی اما هر روز فقط یک بار مجاز به این کار هستید. بنابراین، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و بسیار آسان است.

دریافت ارز دیجیتال از اپ سوییت کوین
دریافت پاداش روزانه از طریق لاگین روزانه به نرم‌افزار

گزینه 4: ایجاد گروه و چالش در اپ سوئت کوین

در واقع کاربر با ایجاد گروه و چالش در نرم‌افزار سوئت کوین هیچ درآمدی به دست نمی‌آورد. اما این کار انگیزه‌ای برای ماندن و فعال بودن در سوئت کوین است. رویکرد اصلی پلتفرم این است که با ایجاد گروه و درست‌کردن چالش، استفاده از سوئت کوین را جذاب‌تر کند.

بیشتر بخوانید : پروتکل لیدودائو (LidoDao) و ارز دیجیتال لیدو (LDO) چیست؟

نحوه دریافت پاداش از سوئت کوین چگونه است؟

همانطور که پیشتر گفتیم اپلیکیشن Sweatcoin در ازای هر 1052 قدم 0.95 کوین به کاربر می‌دهد. این کوین‌ها در اکانت کاربر ذخیره می‌شوند و برای خریدهای درون برنامه‌ای قابل استفاده هستند. برای بازخرید جوایز هیچ مقدار مشخصی تعیین نشده است. بنابراین، هر زمان که امتیاز کافی برای خرید یک پیشنهاد داشتید می‌توانید برای خرید اقدام کنید. البته تا زمانی که پیشنهاد فعال باشد فرصت خرید دارید.

برنامه سویت کوین چیست؟
مبادله سوئت کوین با گجت‌ها و محصولات

اگر موجودی پیشنهادها به اتمام برسد دیگر به آن‌ها دسترسی ندارید. بنابراین، اگر کوین کافی برای پیشنهاد موردعلاقه‌تان دارید، فرصت را از دست ندهید و قبل از اتمام موجودی اقدام به خرید کنید. بسیاری از پیشنهادها تخفیف زیادی را برای یک محصول خاص قائل می‌شوند. اما محصولات دیگری هم وجود دارد که باید بهای آن‌ها را به طور کامل با کوین‌های سوئت کوین بپردازید.

برخی از این محصولات ارزش زیادی دارند و طبق اخرین تغییرات پلتفرم خرید آن‌ها از طریق مزایده‌ها امکان‌پذیر است. به عبارت دیگر، اگر به اندازه کافی کوین برای شرکت در مزایده دارید حواستان به مزایده‌های روزانه سوئت کوین باشد. برای خرید این محصولات باید بالاترین پیشنهاد مزایده را داشته باشید و معمولا به 15000 تا 20000 سوئت کوین نیاز دارید.

با سوئت کوین چقدر درآمد داریم؟

همانطور که گفتیم فقط با دعوت دیگران و پیوستن آن‌ها به پلتفرم سوئت کوین، درآمد نقدی عاید شما می‌شود. البته محصولاتی هم که دریافت می‌کنید حکم پول را دارند. مقدار دریافت کوین Sweatcoin هم بستگی به این دارد که چقدر پیاده می‌روید و اصلا دستگاه موبایل را با خودتان می‌برید؟ از آنجا که تعداد کوین‌هایی که در ازای پیاده‌روی دریافت می‌کنید ناچیز است باید مدت زمان زیادی برای به دست آوردن محصول یا خدمات موردعلاقه‌تان تلاش کنید. مهمترین مزیت اپ سوئت کوین این است که نیاز به اقدام خاصی نیست و در گذر زمان کوین کافی برای بازخرید جوایز به دست می‌آورید.

دانلود برنامه sweatcoin
کسب درآمد از اپ Sweatcoin

با ارتقا اشتراک عضویت، درآمد و حداکثر کوین‌های روزانه هم افزایش پیدا می‌کند. قبلا 5 سطح عضویت در Sweatcoin وجود داشت که عبارت بودند از؛

Mover:

  • هزینه ماهانه سطح موور (Mover) 4.75 سوئت کوین است و کاربر می‌تواند در ماه 150 کوین (روزانه 5 کوین) به دست بیاورد.

Shaker:

بیشتر بخوانید : موباکس (MOBOX) چیست؟

هزینه ماهانه این سطح 4.75 سوئت کوین است و کاربر می‌تواند در ماه 150 کوین (روزانه 5 کوین) به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید : دستیبل کوین (DestableCoin) یا ارز دیجیتال باثبات غیرمتمرکز چیست؟

Quaker:

  • هزینه ماهانه سطح Quaker برابر با 20 سوئت کوین است و کاربر می‌تواند ماهانه 450 کوین (هر روز 15 کوین) کسب کند.

بیشتر بخوانید : بلاک چین کیوتیز (Blockchain Cuties)؛ بازی بامزه‌ها!

Breaker:

  • کاربر برای این سطح عضویت ماهانه 30 سوئت کوین پرداخت می‌کند و در عوض می‌تواند ماهانه 600 کوین (هر روز 20 کوین) داشته باشد.

Sweatcoin Trouble Maker:

  • هزینه این سطح از عضویت باید به صورت نقدی پرداخت شود و ماهانه حدود 1.5 دلار است. درآمد کاربر در این سطح دوبرابر بیشتر و معادل با 1500 سوئت کوین (هر روز 50 کوین) است.

اخیرا، سطوح عضویت کاربر تغییر کرده و کاربران جدید دیگر مشمول این گزینه‌ها نمی‌شوند. کاربران قبلی سطح Quaker ،Breaker و Troublemaker به همان طرح‌های قبلی دسترسی دارند. اما اعضا سطح Mover و Shaker به طرح رایگان جدید منتقل می‌شوند. برای کاربران جدید فقط دو گزینه رایگان (Free) و پریمیوم (Premium) وجود دارد. در طرح رایگان، کاربر در ازای هر 1052 قدم، 0.95 کوین دریافت می‌کند. در طرح پریمیوم، تعداد گام‌ها همان مقدار است اما کوین‌ها دو برابر می‌شوند. حداکثر تعداد کوین‌های روزانه این دو طرح هم متفاوت است؛ طرح رایگان روزانه 10 کوین و تعداد کوین‌های پریمیوم نامحدود است. همچنین، در عضویت پریمیوم سوئت کوین دسترسی بیشتری به گزینه‌های پاداش دارید.  

برای استفاده از اشتراک عضویت پریمیوم می‌توانید 7 روز به طور رایگان برنامه را امتحان کنید اما بعد از آن باید هزینه ماهانه یا سالانه بپردازید. امکان پرداخت هزینه با برخی ارزهای محلی هم وجود دارد اما قیمت ماهانه حدودا معادل 8 دلار و سالانه 42 دلار است. به هرحال، پرداخت این هزینه بستگی تصمیم شما و البته میزان پیاده‌روی دارد. بهتر است اول با گزینه رایگان شروع کنید و اگر از عملکردتان راضی بودید سطح عضویت را ارتقا دهید.

آیا نرم‌افزار سوئت کوین نسخه دسکتاپ دارد؟

سوئت کوین یک نرم‌افزار موبایلی و به دلیل ماهیت کسب درآمد از طریق پیاده روی نسخه دسکتاپ عملا بی‌فایده است. قطعا نمی‌توانید در هر بار پیاده روی، رایانه را با خودتان ببرید. ورژن موبایلی سوئت کوین در گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی و در اپ استور برای سیستم‌عامل‌های IOS موجود است.

اپ سوییت کوین را از کجا دانلود کنیم؟
دانلود اپ سوئت کوین از طریق گوگل پلی و اپ استور

چه کسانی می‌توانند از اپلیکیشن Sweatcoin استفاده کنند؟

نکته مثبت اپلیکیشن sweatcoin قابل دسترس بودن در بسیاری از کشورها است. در حال حاضر بیش از 150 کشور می‌توانند به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. تنها ابزار مورد نیاز هم یک دستگاه تلفن همراه و قابل اتصال به اینترنت است. گام شمار برنامه در حال آفلاین هم فعال است اما برای دسترسی کامل به همه ویژگی‌ها باید دائما به شبکه اینترنت متصل باشید. برای کسب درآمد نقدی از نرم‌افزار سوئت کوین باید مشمول شرط سنی حداقل 18 سال یا بیشتر باشید. زیرا این شرط سنی لازمه بازکردن حساب در پی پال است.

راه‌اندازی اپ سوئت کوین

پس از نصب برنامه و در اولین ورود به نرم‌افزار باید مراحل ثبت نام را انجام دهید. (مشابه تصویر بالا) فقط اطلاعات لازم را وارد کنید و به Google Fit اجازه دسترسی به حساب کاربری‌تان را بدهید. سپس در یک پیام کوتاه کد امنیتی برای شما ارسال می‌شود. بنابراین، اگر پیامی دریافت کردید نگران نشوید. بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، آماده کسب درآمد از سوئت کوین هستید.

آیا اپلیکیشن Sweatcoin از کاربران پشتیبانی می‌کند؟

بیشتر بخوانید : توکن FDUSD یا فرست دیجیتال چیست؟

احتمالا می‌توانید پاسخ سوال‌هایتان را در بخش پرسش و پاسخ نرم‌افزار بیابید. اگر با مشکلی مواجه شدید و در بخش سوالات متداول پاسخی نیافتید از قسمت Help با تیم پشتیبان نرم‌افزار در ارتباط باشید. از طریق آیکون Setting در گوشه سمت راست بالا به بخش Help بروید. به سمت پایین اسکرول کنید تا به Contact Us برسید. می‌توانید به نشانی info@sweatco.in هم ایمیل ارسال کنید.

مزایای اپ سوئت کوین چیست؟

  • روشی برای کسب درآمد غیر فعال
  • قابل دسترس در تعداد زیادی از کشورها
  • اپلیکیشن کاربر پسند

معایب اپ Sweatcoin چیست؟

  • ارائه فرصت‌های محدود کسب درآمد
  • پاداش‌های اندک

کلام پایانی

اپلیکیشن Sweatcoin شبیه به برنامه‌های Play2Earn است. کاربر فقط با نصب نرم‌افزار روی دستگاه موبایل، اتصال به اینترنت و متناسب با مقدار گام‌های پیاده روی ارز دیجیتال به دست می‌آورد. با توجه به مزیت‌هایی که گفتیم سوئت کوین برنامه خوبی برای کسب درآمد غیرفعال است. اما از نظر میزان پتانسیل درآمد جز بهترین برنامه‌های موجود محسوب نمی‌شود. به هرحال، تصمیم با شما است. آیا تا به حال تجربه‌ای در بازی‌های P2E داشته‌اید؟ به نظر شما کسب درآمد غیرفعال در کنار فعالیت جسمانی لذت بخش نیست! منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

sweatcoin چیست ؟

sweatcoin یک نرم‌افزار موبایلی است که فرصت کسب درآمد از طریق پیاده‌روی و دویدن را برای کاربران فراهم می‌کند.

چه کسانی می‌توانند از اپلیکیشن Sweatcoin استفاده کنند؟

از طریق این لینک می توانید لیست کشورهایی که امکان استفاده از این اپلیکیشن را دارند ، مشاهده نمایید.

آیا در ایران میتوان از اپلیکیشن sweatcoin کسب درآمد کرد؟

روشن بودن لوکیشن و میزان کمی اینترنت از گزینه های مهم در استفاده از این اپلیکیشن است. از این لینک می‌توانید لیست کشورهایی که می توانند از این اپ استفاده کنند را مشاهده کنید. البته متاسفانه ایران در این لیست قرار ندارد.

82
34
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    34 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    کیان
    6 ماه ago

    خوب

    Rahim
    2 ماه ago

    آیا منوی فارسی ندارد؟

    مجید
    2 ماه ago

    ممنون ازبرنامتون باسپاس

    مجید
    2 ماه ago

    باسلام خدمت شماخداخیرتون بده خیلی برنامه عالییه مرسی

    محل تبلیغ
    ramzarzy
    34
    0
    نظر خود را بنویسید !x