اپلیکیشن موبایل dydx برای دستگاه‌های آیفون منتشر شد

خانهاخباراپلیکیشن موبایل dydx...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: پلتفرم معاملاتی dydx به صورت رسمی برنامه ای را به وسیله اپل استور عرضه کرده تا به پروتکل های غیرمتمرکزی بپیوندد که قصد پذیرش هر چه بیشتر از طریق تلفن های هوشمند را دارند. بنابر اعلامیه تاریخ 10 مه، برنامه dydx اکنون در دسترس و آماده به کار است. این پروژه همچنین اعلام کرده است که تاکنون بیش از 200 هزار نفر برای نسخه بتا این برنامه قبل از راه اندازی کامل ثبت نام کرده‌اند.

این برنامه واریز به پلتفرم و معاملات بدون کارمزد را عرضه می‌کند و در حقیقت عملکردی کاملا یکسان با وبسایت پروژه dydx دارد. در بیانیه dydx آمده است:

«برنامه راه اندازی شده قابلیت های وبسایت را به صورت کامل ارائه می‌دهد و کاربران تجربه ای بی همتا از محصولات dydx که در صرافی وبسایت موجود است را نیز خواهند داشت. از این پس کاربران می‌توانند با تلفن های آیفون خود به معامله بپردازند.»

- Advertisement -
توییت dydx

این پلتفرم لایه 2 اتریوم محصولات مشتقه ای مانند قراردادهای پرپچوال ارائه می‌دهد اما برنامه هایی برای گسترش محصولات خود و اضافه کردن معالمات مارجین و اسپات و همچنین غیرمتمرکز سازی تا پایان 2022 را نیز در سر دارد. گفتنی است که برنامه مذکور از کیف پول های شناخته شده ای مانند متامسک، کوین بیس، تراست والت و هیوبی پشتیبانی می‌کند.

کمبود برنامه های دیفای

تاکنون شرکت های NFT و کیف پول های فراوانی در حوزه کریپتو برنامه های تلفن همراه خود را راه اندازی کرده‌اند. با این حال باید بیان داشت که حوزه دیفای هنوز به ارزش حقیقی خود دست نیافته است. نگاهی به فروشگاه Australian IOS نشان می‌دهد که در این برنامه شاهد لیست شدن نمونه های کوچکی از پروژه های دیفای مانند اسنوبال، آرجنت، کیک و dydx هستیم.

در حالی که سازگاری و تطابق با قوانین قانون گذاران می‌تواند مشکلی برای پلتفرم های دیفای در این مقطع باشد، سیاست های سختگیرانه اپل نیز می‌تواند مانع از راه اندازی این پروژه ها در فروشگاه خود شود. برای مثال اپل دخالت مسیرهای پرداختی در برنامه هایی که توسط خود شرکت عرضه نشده باشند را ممنوع کرده است و برای  تمام خریدهای درون برنامه ای مرتبط با کالاها و خدمات دیجیتال 30 % کمیسیون دریافت می‌کند.

مطلب مفید: ترون (TRX) چیست؟ راهنمای جامع آشنایی با شبکه ترون

یکی دیگر از دلایل عدم رشد دیفای را برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس در سال 2020 به آن اشاره کرد. وی در آن زمان گفت که کوین بیس در اتصال و ارتباط برنامه خود با حوزه دیفای دچار مشکل شده است و اپل به این مجموعه اجازه عرضه تراکنش های کریپتویی در درون برنامه را نمی‌دهد.

در نتیجه کوین بیس مجبور شد مانند شرکت های فراوان دیگری خدمات خود را از طریق لینک های خارجی به وبسایت عرضه کند و بدی ترتیب شاهد پایین بودن قابلیت های برنامه نسبت به وبسایت بودیم.

برنامه و وبسایت dydx برای شهروندان آمریکایی در دسترس نیست و دلیل آن می‌تواند مشکلات قانون گذاری در این کشور و یا ترس از احاطه شدن توسط دیر محصولات مشتقه دیفای باشد. به نظر می‌رسد قوانین مشخصی پیرامون محصولات مشتقه دیفای در آمریکا وجود ندارد و در ماه ژوئن گذشته نهاد CFTC اعلام کرد که پلتفرم های دیفای باید قانون گذاری شده و تحت نظارت این نهاد محصولات مشتقه خود را عرضه کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان هستید، مجموعه فکت کوینز با ارائه به روزترین آموزش‌ها و تکنیک‌های معاملاتی می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین ریسک و بیشترین اطلاعات وارد این بازار مالی جهانی شوید. فکت کوینز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در اصفهان است و شما با شرکت در دوره ها می توانید تمامی اطلاعات و مهارت‌های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان