اکسی اینفینیتی زیان قربانیان حمله هکری را جبران و شبکه رونین را بازگشایی می‌کند

خانهاخباراکسی اینفینیتی زیان...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: اسکای میویس، سازنده بازی P2E اکسی ایننفینیتی به تازگی اعلام کرد که زیان قربانیان حمله هکری شبکه رونین را پرداخت خواهد کرد و این پل ارتباطی را دوباره در هفته آینده باز می‌کند. در ماه مارس هکرها بیش از 620 میلیون دلار سرمایه شبکه رونین را به سرقت بردند. این سرمایه شامل 17600 اتریوم و 25.5 میلیون استیبل کوین USDC بود.

بر اساس گزارشی از بلومبرگ، به محض باز شدن مجدد رونین، کاربران قادر خواهند بود به ازای هر اتریومی که قبل از حمله داشتند، یک اتریوم برداشت کنند.

- Advertisement -

در ماه آوریل امسال، شرکت اسکای میویس به کمک بایننس 150 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد تا بتواند زیان های قربانیان حمله هکری را جبران کند.. گفتنی است که شرکت های آنیموکا برندز، 16z، دیالکتیک و پارادایم از سرمایه گذارانی بودند که در این افزایش سرمایه به اسکای میویس کمک کردند.

توییت اکسی

هکر شبکه رونین به سرعت و پس از سرقت سرمایه این مجموعه، دارایی ها را از طریق تورنادو کش انتقال داد تا رد فعالیت های خود را بپوشاند. استفاده از این روش ها و سرقت ها در فضای دیفای به یک معضل برای اعضای جامعه تبدیل شده است. گفتنی است که تا به اینجای سال، صنعت دیفای شاهد از دست رفتن 1.22 میلیارد دلار بوده است.

مطلب مفید: کشورهای طرفدار بیت کوین : ۷ کشور برتر برای سرمایه‌گذاری (بدون مالیات)

هک شبکه رونین بدون شک یکی از فراموش نشدنی ترین اتفاقات مربوط به حوزه کریپتو است. با این حال حمله هکرها به رونین باعث نشد تا این شبکه از فعالیت های خود دست بکشد و در همین راستا موفق شد موفقیت های زیادی را نیز کسب کند.

در اوایل ماه ژوئن، شبکه رونین از نظر حجم فروش NFT ها رکورد زد و رقم 4 میلیارد دلار را رد کرد تا همچنان در این زمینه یکی از شبکه های محبوب باشد. باید توجه داشت که در زمینه حجم فروش NFT ها تنها اتریوم از شبکه رونین عملکرد بهتری داشته است.

حملات هکری، راگ پول ها و نقص در پروتکل ها در فضای کریپتو بسیار عادی شده است و اکنون روزی نمی‌گذرد که خبر حمله هکری به یک پروژه رمز ارزی به گوش نرسد. برای مثال روز گذشته شاهد حمله هکری به بلاک چین لایه 1 هارمونی بودیم و مجرمان موفق شدند در این حمله 100 میلیون دلار سرمایه شبکه را به سرقت ببرند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان