top banner adv

ایردارپ پالس چین چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

ایردارپ پالس چین چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟
0
بازدید : 6393

رویداد ایردراپ پالس چین (PulseChain) به عنوان بزرگترین ایردراپ ارزهای دیجیتال برگزار شد. ایردراپ پالس چین اخیرا یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌ها در تاریخ دنیای ارزهای دیجیتال را انجام داده است. این احتمال وجود دارد که شما نیز واجد شرایط دریافت این ایردراپ به صورت رایگان باشید. در این مقاله به بررسی این ایردراپ و نحوه دریافت آن خواهیم پرداخت. با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : توکن هواداری (Fan Token) چیست؟

پالس چین یک کپی کامل از شبکه اتریوم است. از هر توکن ERC-20 که در زمان هارد فورک روی بلاک چین اتریوم نگهداری شود، یک نسخه رایگان از آن در شبکه پالس چین (PulseChain) ضرب می‌شود.

این مقاله شما را راهنمایی می‌کند تا از طریق کیف پول متامسک (MetaMask)، تمام نسخه‌های رایگان آن توکن‌ها را در شبکه پالس چین دریافت کنید.

چگونه بفهمیم که واجد شرایط ایردراپ پالس چین هستیم یا خیر؟

برای  به دست آوردن شرایط دریافت ایردراپ پالس چین، کاربران باید از توکن‌های ERC-20 خاصی مانند توکن‌های پیپ (Pepe)، شیبا اینو (SHIB)، چِین لینک (Chainlink) یا هِکس (Hex) را در کیف پول دیفای (DeFi) خود نگه داری کنند. این توکن‌ها بر روی شبکه اتریوم ساخته شده‌اند.

اگر این توکن‌ها را قبل از ۱۰ می ۲۰۲۳ در کیف پول دیفای خود و در طول هارد فورک در اختیار داشتید، می‌توانید یک کپی از تمام آن دارایی‌ها را در پالس چین درخواست کنید.

بیشتر بخوانید : در ماه فوریه چه بخریم؟ معرفی بهترین کوین فوریه ۲۰۲۲

بیشتر بخوانید:آموزش ساخت میم کوین در ۵ دقیقه

هارد فورک (HardFork) چیست؟

فرآیند ایجاد یک شبکه تکراری به عنوان “هارد فورک” نامیده می‌شود. توجه به این نکته مهم است که در طول این هارد فورک، شبکه اتریوم بی‌تأثیر باقی می‌ماند، در حالی که پالس چین به عنوان یک موجودیت جداگانه با کدهای اصلاح‌شده ظاهر می‌شود.

ضروری است که کیف پول کاربر مجهز به کلیدهایی باشد که در کنترل خود کاربر است؛ مانند عبارت seed، که می‌تواند در کیف پول‌هایی مانند متامسک (Metamask)، تراست (Trust)، ترزر (Trezor) یا لِجر (Ledger) ذخیره شود.

مراحل درخواست ایردراپ پالس چین

اگر همانطور که در بالا ذکر شد واجد شرایط ایردراپ پالس چین هستید، می‌توانید مراحل زیر را برای درخواست این ایردراپ به صورت رایگان دنبال کنید.

مراحل درخواست ایردراپ پالس چین

مرحله 1: ابتدا به لینک app.pulsex.com بروید و کیف پول متامسک خود را به پلتفرم متصل کنید. بعد، به صفحه « info» رفته و بعد از آن به کیف پول متامسک خود بروید.

مراحل درخواست ایردراپ پالس چین

مرحله 2: اکنون شبکه را از شبکه اصلی پالس چین (PulseChain Mainnet) به شبکه اصلی اتریوم (Ethereum mainnet) تغییر دهید. تمام توکن‌های موجود در کیف پول خود را انتخاب کنید. سپس به جزئیات آن توکن دسترسی پیدا کنید و آدرس توکن را کپی کنید. سپس به پلتفرم برگردید و روی PulseChain mainnet کلیک کنید.

مراحل درخواست ایردراپ پالس چین

مرحله 3: از نوار جستجو واقع در قسمت بالا استفاده کنید و آدرس رمز کپی شده را جایگذاری کنید. کوین مربوطه را از قسمت نتایج انتخاب کنید.

مراحل درخواست ایردراپ پالس چین

بیشتر بخوانید : TomoChain چیست؟ جدیدترین شبکه بلاک چین میزبان بازی

مرحله 4: اکنون، روی دکمه ” Trade” کلیک کنید. این کار شما را به صفحه سواپ هدایت می‌کند.

درخواست ایردراپ

مرحله 5: در قسمت Swap، لوگوی متامسک را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. یک پاپ آپ متامسک ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد توکن را به کیف پول خود اضافه کنید.

پالس چین چیست؟

پالس چین یک اکوسیستم بلاک چین لایه 1 است که از پایگاه کد اتریوم اما استفاده می‌کند. با این حال این شبکه پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به شبکه اتریوم دارد. هدف پالس چین با فورکینگ از اتریوم، ایجاد یک پلتفرم کارآمدتر و کاربرپسندتر است.

این شبکه دارای مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) است که کارایی انرژی را در مقایسه با مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) اتریوم افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پالس چین دارای زمان تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزدهای بسیار کم‌تر است. در نتیجه تجربه بهبود یافته‌ای از دنیای ارزهای دیجیتال را در تناسب با شبکه اتریوم برای کاربران خود ارائه می‌دهد.

علیرغم پایگاه کاربران گسترده اتریوم و حجم بالای تراکنش‌های آن، مشکل این شبکه در اجرا برای زمان طولانی و هزینه‌های سنگین گس است. عمدتا این مشکلات زمانی بروز می‌یابند که شبکه شلوغ است.

بیشتر بخوانید : ChainGPT چیست؟ آشنایی با توکن CGPT

در نتیجه، هدف اولیه پالس چین کاهش برخی از بارهای روی اکوسیستم اتریوم با ارائه پشتیبانی از شبکه است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟

شبکه اصلی پالس چین (PulseChain Mainnet) چه زمانی راه اندازی شد؟

بیشتر بخوانید : عرضه اولیه رمزارز جدید «بیت کوین ماینتریکس» جمع آوری 9 میلیون دلار

انتظار می‌رفت که شبکه اصلی پالس چین در سال 2021 راه اندازی شود. با این حال، پس از راه اندازی تعداد قابل توجهی از شبکه‌های آزمایشی که در سال گذشته انجام شد، شبکه اصلی PulseChain سرانجام در 13 می 2023 عملیاتی شد و انتظارات جامعه ارزهای دیجیتال را برآورده کرد.

ما به همه تبریک می‌گوییم… PulseChain و PulseX رسما راه اندازی شدند! با تشکر فراوان از @RichardHeartWin و توسعه دهندگان به خاطر فداکاری و تلاش سختشان!

— برگرفته از حساب توئیتر @Pulse_ChainNews مورخ 13 مه 2023

پس از این رویداد، پالس چین توانست به سومین بلاک چین با بیشترین حجم معاملات در 24 ساعت در کل صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

کلام آخر

پالس چین میزان زیادی از توجهات را در دنیای رمزارزها به خود جلب کرد. زیرا خود را به عنوان اولین بلاک چینی معرفی کرد که به طور کامل اتریوم 2.0 را فورک می‌کند. راه اندازی شبکه اصلی پالس چین شور و هیجان را در صنعت ارزهای دیجیتال برانگیخت. زیرا این فناوری به صورت بالقوه ظرفیت ایجاد تحول در چشم انداز ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند.

از همین رو، نباید فرصت استفاده از ایردراپ پالس چین را از دست داد. هدف PulseChain نه درگیر شدن در رقابت مستقیم با اتریوم، بلکه پذیرش گسترده‌ی فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند است.

سوالات متداول

ایردراپ پالس چین چیست؟

رویداد ایردراپ پالس چین (PulseChain) به عنوان بزرگترین ایردراپ ارزهای دیجیتال برگزار شد. ایردراپ پالس چین اخیرا یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌ها در تاریخ دنیای ارزهای دیجیتال را انجام داده است.

چه کسانی واجد شرایط دریافت ایردراپ پالس چین هستند؟

برای  به دست آوردن شرایط دریافت ایردراپ پالس چین، کاربران باید از توکن‌های ERC-20 خاصی مانند توکن‌های پیپ (Pepe)، شیبا اینو (SHIB)، چِین لینک (Chainlink) یا هِکس (Hex) را در کیف پول دیفای (DeFi) خود نگه داری کنند. این توکن‌ها بر روی شبکه اتریوم ساخته شده‌اند. اگر این توکن‌ها را قبل از ۱۰ می ۲۰۲۳ در کیف پول دیفای خود و در طول هارد فورک در اختیار داشتید، می‌توانید یک کپی از تمام آن دارایی‌ها را در پالس چین درخواست کنید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x