چه کاربرانی واجد شرایط دریافت ایردراپ آربیتروم خواهند بود؟

خانهاخبارچه کاربرانی واجد...

آنچه می‌خوانید...

آربیتروم، یکی از برترین شبکه های لایه 2 مبتنی بر اتریوم در آستانه توزیع توکن های بومی خود برای کاربران است. رویداد ایردراپ آربیتروم یکی از مورد انتظارترین اتفاقات سه ماه آخر سال 2022 در حوزه ارزهای دیجیتال است. با این حال به نظر می‌رسد توزیع و دریافت توکن های ARBI کار آسانی نباشد.

این پروتکل مقیاس پذیری لایه به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک توکن بومی خود را میان اعضای واجد شرایط جامعه توزیع خواهد کرد. در همین زمان اما تیم توسعه شبکه هیچ دستورالعملی مبنی بر نحوه دریافت و یا افراد واجد شرایط برای دریافت این توکن ها ارائه نکرده است.

توییت درباره ایرداپ آربیتروم

با این حال یکی از کاربران توییتری و اعضای جامعه بعد از کمی تحقیق توضیحاتی درباره چگونگی دریافت توکن های ARBI ارائه کرده است. بر اساس بررسی های وی، علاقه مندان به دریافت این ارز باید حداقل در فعالیت های شبکه مانند کمپین اودیسه، تراکنش در شبکه اصلی آربیتروم و یا تکمیل درخواست های پروژه در پلتفرم دیسکورد و همچنین فرایند پیشرفت شبکه مشارکت داشته باشند.

چهارمین معیار بسیار پچیده است چرا که اگر همانند آپتیمیزم باشد شامل چندین تراکنش، رای دادن در دائو، کار کردن با ابزار چند امضایی، اهدا در گیت کوین و … می‌شود. البته باید توجه داشت که بر اساس تخمین های این حساب توییتری، انجام تمامی موارد خواسته شده حدود 10 دلار برای یک کیف پول هزینه در بر خواهد داشت.

مطلب مفید: آموزش ساخت بهترین و سودآورترین برنامه سرمایه گذاری

چرا ایردراپ آربیتروم برای جامعه وب 3 مهم است؟

یکی از اعضای جامعه با نام کاربری Bagelface در توییتر موفق شد لیستی از توکن های مورد نیاز برای انجام یکی از ماموریت های دیسکورد پروژه را تهیه کند. نکته مهم درباره ایردراپ آربیتروم آن است که با توجه به موفقیت های آپتیمیزم جامعه جهانی کریپتو تمرکز خود را اکنون روی توزیع توکن این شبکه گذاشته است. علاوه بر آن، آربیتروم عنصر حیاتی اکوسیستم لایه 2 اتریوم است. چرا که تا آغاز ماه اکتبر حدود 50% از ارزش کل قفل شده در شبکه های لایه 2 اتریوم متعلق به این پروتکل است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان