top banner adv

ایردراپ شبکه فلر (Flare) نیمه اول آبان ماه انجام خواهد شد

ایردراپ شبکه فلر (Flare) نیمه اول آبان ماه انجام خواهد شد
0
بازدید : 9709

شبکه فلر (Flare) به تازگی اعلام کرده است که ایردراپ توکن مورد انتظار خود یعنی FLR به زودی و برای هولدرهای ریپل در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت توسعه دهنده بلاک چینی با همین نام بیانیه ای را منتشر کرده که بر اساس آن تاریخ ایردراپ مشخص شده و به اعتبارسنج هااطلاع داده شده که می‌توانند کار خود را در شبکه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید : فرکس فایننس (Frax Finance) پلتفرم وام دهی خود را راه اندازی می‌کند

این شرکت همچنین گفته است که به منظور ایجاد یک رویداد ایردراپی بدون مشکل در حال همکاری با صرافی های رمز ارزی است. با فراهم آمدن اعتبارسنج های کافی برای شبکه، اکنون فلر قصد دارد توکن های FLR را در بازه زمانی 24 اکتبر تا 6 نوامبر میان کاربران واجد شرایط توزیع کند. همچنین بر اساس داده های شرکت، زمان دقیق ایردراپ پس از بازخوردهای صرافی های رمز ارزی مشخص خواهد شد.

شبکه فلر با توکن بومی خود قصد دارد قابلیت قراردادهای هوشمند را برای شبکه های دیگر ایجاد کند. گفتنی است که این شبکه کار خود را با ریپل و سپس لایت کوین آغاز خواهد کرد. این شرکت قبلا گفته بود که هر هولدر واجد شرایط در لحظه 15% از توکن های قابل دریافت را خواهد گرفت و پس از آن به صورت ماهانه 3% از توکن ها به کیف پول فرد منتقل خواهد شد. بدین ترتیب کاربران در فاصله 25 تا 34 ماه تمامی توکن های خود را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : اشتباه پرهزینه‌ی نهنگ اتریوم منجر به ضرر میلیون دلاری شد!

مطلب مفید: آموزش ساخت بهترین و سودآورترین برنامه سرمایه گذاری

بیشتر بخوانید : اولین پیروزی توییتر در مقابل ایلان ماسک؛ دادگاه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

بیشتر بخوانید : توسعه‌دهندگان ZkSync یک شبکه لایه ۳ با نام آپرتونیتی عرضه خواهند کرد

توکن های FLR میان کاربران ریپل و بر اساس عملکرد آنها در شبکه در اواخر سال 2020 توزیع خواهد شد. فلر قصد دارد برای 6 تا 9 ماه اول به صورت بتا عرضه شود، اما شرکت توسعه دهنده می‌گوید که چنین حرکتی تاثیری بر ایردراپ توکن نخواهد داشت.

گفتنی است که این ایردراپ با تاخیر زیادی مواجه شده و ابتدا قرار بود حدود 46 میلیون از توکن های بومی شبکه در نیم سال ابتدایی 2021 توریع شود. با این حال و بر اساس داده های شرکت فلر، باید در ماه های پایانی سال جاری انتظار این رویداد را داشته باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : اگر در سولانا سرمایه گذاری کرده بودید، اکنون هزار دلار شما 138 هزار دلار بود

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x