شبکه فلر ایردراپ توکن‌های FLR را از فردا آغاز خواهد کرد

خانهاخبارشبکه فلر ایردراپ...

آنچه می‌خوانید...

شبکه فلر، بلاک چینی با تمرکز بر سازگاری میان شبکه‌ای و همچنین اضافه کردن قراردادهای هشمند به زنجیره‌های غیرقابل برنامه نویسی آماده است تا ایردراپ توکن FLR را برای هولدرهای ریپل آغاز کند. به نقل از یوتودی و بر اساس اعلامیه رسمی تیم شبکه فلر، این پروتکل بالاخره در حال دستیابی به حاکمیت غیرمتمرکز است. همچنین این شبکه برای 6 تا 9 ماه آینده در فاز بتا فعالیت خواهد کرد.

توییت تیم فلر

در حال حاضر، تراکنش‌های شبکه به صورت کاملا غیرمتمرکز پردازش و تایید می‌شوند. بیش از 100 اعتبارسنج مستقل وظیفه یکپارچه کردن شبکه و همچنین حفظ امنیت آن را برعهده دارند. با دستیابی به چنین دستاورد مهمی، تیم توسعه شبکه آماده است تا توزیع توکن‌های FLR را میان کیف پول‌های واجد شرایط اعم از کیف پول‌های مبتنی بر صرافی‌ها و غیرحضانتی‌ها آغاز کند.

- Advertisement -

در همین رابطه، تیم فلر در حال بحث با صرافی‌های حمایت کننده از این توکن درباره ایردراپ پیش رو هستند. کاربران آنها مسئول 9 عدد از 10 کیف پول واحد شرایط برای ایردراپ هستند. در نتیجه این صحبت‌های سازنده با صرافی‌ها، توکن‌های ریپل دو هفته بعد از رویداد اصلی توزیع توکن اصلی منتشر خواهند شد.

در حالی که شبکه تقریبا برای توزیع آماده است، بر اساس تخمین‌های مختلف و در نظر گرفتن تعطیلات سال جدید، زمان نهایی ایردراپ توکن‌های فلر 9 ژانویه 2023 خواهد بود. با این حال اگر صرافی‌ها آماده توزیع در ماه دسامبر باشند، شبکه هیچ مشکلی برای آماده سازی تا آن زمان ندارد.

مطلب مفید: بازار NFT بلر توکن بومی خود را بین کاربرانش ایردراپ خواهد کرد

چه تعداد کاربر توکن‌های FLR را دریافت خواهند کرد؟

تیم شبکه فلر از مقیاس توزیع توکن خود شگفت زده شده است. آنها انتظار دارند که عدد نهایی برای هولدرهایی که در این ایردراپ شرکت خواهند کرد بین 5 تا 10 میلیون باشد. تیم شبکه در این باره افزود:

«تخمین ما حدود 5 تا 10 میلیون کاربر است که در زمان توزیع عمومی توکن FLR دریافت خواهند کرد و صرافی‌ها باید اطمینان حاصل کنند که توکن‌ها به صورت ایمن میان تمام کاربران واجد شرایط توزیع شوند. شبکه فلر یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان توکن در سراسر حوزه بلاک چین است.»

گفتنی است که توکن‌های FLR میان هولدرهای ریپل ایردراپ خواهد شد که در رویداد اسنپ شات سال 2020 مشارکت داشته‌اند. تمامی صرافی‌های متمرکز بزرگ از رویداد ایردراپ شبکه حمایت کرده‌اند و قرار است در تاریخ درست توکن‌ها را میان هولدرهای ریپل واجد شرایط توزیع کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان