ایلان ماسک: به محض اینکه احمقی برای مدیرعاملی توییتر پیدا شود استعفا می‌دهم!

خانهاخبارایلان ماسک: به...

آنچه می‌خوانید...

دو روز پیش ایلان ماسک در نظرسنجی غیرمنتظره‌ای از کاربران توییتر خواست تا نظر خود را در رابطه با استعفای وی از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی اعلام کنند. علاوه بر این، گزارشات مختلف حاکی از این است که ماسک، به صورت جدی به دنبال یافتن جایگزینی برای خود است. با این حال، به نظر می‌رسد ماسک تصمیمی برای ترک کامل توییتر ندارد و قصد دارد در هدایت قسمت دیگری را برعهده بگیرد.

به گزارش کوین گیپ، ماسک در واکنش به نظرسنجی توییتری خود خاطرنشان کرد حتی اگر فرد جدیدی به سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی انتخاب شود، همچنان بر عملکرد این شرکت نظارت خواهد داشت. علاوه بر این، ماسک اعلام کرد حاضر است تیم‌های نرم‌افزاری و سرور توییتر را، صرف نظر از اینکه مدیرعامل است یا نه رهبری کند.

- Advertisement -

ماسک در این رابطه نوشت:

به محض اینکه فردی که به اندازه کافی احمق است تا این شغل را قبول کند را پیدا کنم، از سمت مدیرعاملی استعفا خواهم داد. پس از آن من فقط تیم‌های نرم‌افزار و سرور را رهبری می‌کنم.

توییت ایلان ماسک
توییت ایلان ماسک

بحث پیرامون مدیرعامل جدید توییتر پس از آن مطرح شد که ایلان ماسک خاطرنشان کرد به نتیجه نظرسنجی خود پایبند خواهد بود. آخرین نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد 57.5% از رای‌دهندگان با استعفای ماسک از مدیرعاملی توییتر موافق هستند. در همین حال، قیمت دوج کوین در واکنش به این اتفاقات کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، هر واحد دوج کوین با قیمت 0.072 دلار معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان