top banner adv

ایلان ماسک بالاخره تصمیم گرفت خرید توییتر را نهایی کند

ایلان ماسک بالاخره تصمیم گرفت خرید توییتر را نهایی کند
0
بازدید : 9359

آخرین پرونده‌های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا احتمالا در مراحل نهایی خرید توییتر قرار دارد و این فرآیند به زودی به اتمام خواهد رسید.

تیم ماسک اشاره کرد که قصد دارد معامله حاصل از توافقنامه خرید توییتر را به پایان برساند. در آخرین اخبار، نمایندگان توییتر نیز تمایل خود را برای بستن قرارداد ابراز کردند. یکی از سخنگویان توییتر گفت که این شرکت قصد دارد معامله را با قیمت 54.20 دلار بابت هر سهم ببندد.

بیشتر بخوانید : شیبا اینو در صدر میزان بازدید پلتفرم کوین مارکت کپ

پیشنهاد اولیه بابت خرید توییتر

اوایل روز سه‌شنبه، گزارش‌ها حاکی از آن بود که ایلان ماسک پیشنهادی برای خرید توییتر با قیمت اولیه‌ای که پیش‌تر پیشنهاد داده بود با قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم ارسال کرده است. با این حال، علیرغم پیشرفت در معامله توییتر، دادگاه این شبکه اجتماعی و ایلان ماسک همچنان باقی خواهند ماند.

همچنین در این گزارش آمده است که قصد خرید همچنان پابرجاست مشروط بر اینکه دادگاه فوراً رسیدگی را متوقف کند و جلسه و سایر اقدامات را به تعویق بیندازد. در پرونده SEC مربوط به تصاحب توییتر آمده است:

بیشتر بخوانید : چینالسیس: آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار ارزهای دیجیتال است

«در 3 اکتبر 2022، مشاوران شخص گزارش‌دهنده نامه‌ای به توییتر ارسال کردند و به آنها اطلاع دادند که شخص گزارش‌دهنده قصد دارد معامله ای که در توافقنامه راجع به آن تصمیم گیری شده را به پایان برساند.»

رشد سهام توییتر

بیشتر بخوانید : جهش کاردانو در پی مشخص شدن تاریخ راه اندازی صرافی ساندی سواپ

به لطف اخبار مرتبط با پرونده های موجود در رابطه با خرید توییتر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، قیمت سهام این شبکه اجتماعی روز سه شنبه به طرز چشمگیری افزایش یافت. علاوه بر این، دوج کوین نیز واکنش مثبتی به این خبر نشان داد و نزدیک به 8% رشد کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که ایلان ماسک پس از تکمیل خرید توییتر، استفاده از رمزارزها به خصوص دوج کوین را در توییتر امکان‌پذیر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : مکس کیزر :SEC بعد از رپیل بدنبال شکایت از سایر آلتکوین های بی ارزش است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x