ایلان ماسک: اگر توییتر از گوگل‌پلی و اپ استور حذف شود یک اسمارت فون جدید می‌سازم

خانهاخبارایلان ماسک: اگر...

آنچه می‌خوانید...

در شبانه روز گذشته قیمت دوج کوین با رشد بسیار خوب 15 درصدی همراه بوده است. به نظر می‌رسد دلیل این حرکت صحبت‌های ایلان ماسک مبنی بر راه اندازی برند تلفن همراه خود در صورت حذف توییتر از اپ استورهای مختلف باشد. به نقل از یوتودی، لیز ویلر، یکی از کاربران مطرح در توییتر ابراز نگرانی کرد که با توجه به قوانین جدید ماسک برای توییتر، ممکن است این برنامه از اپ استورهای متعلق به دو سیستم عامل اندروید و iOS حذف شود.

ماسک در پاسخ به این پست توییتری اشاره داشت که امیدوار است چنین اتفاقی رخ ندهد اما در صورتی که اپ استورها چنین تصمیمی بگیرند، وی آماده است تا برند تلفن هوشمند خود با سیستم عاملی جدید را راه اندازی کند.

- Advertisement -
توییت ایلان ماسک

رشد 15 درصدی قیمت دوج پس از ایده ایلان ماسک

توییت ماسک روز گذشته منتشر شد و پس از آن قیمت دوج کوین واکنش بسیار خوبی به این صحبت‌ها نشان داد. به نظر می‌رسد دلیل آن حمایت همه جانبه ماسک از دوج کوین و همچنین احتمال استفاده از این میم کوین به عنوان ارز آینده تویتر باشد. بدین ترتیب از روز جمعه قیمت دوج از محدوده 0.081 دلاری با رشد تقریبا 15 درصدی به محدوده 0.093 دلاری رسید. هرچند از آن زمان کمی با اصلاح همراه بوده و اکنون در محدوده 0.092 دلاری معامله می‌شود.

مطلب مفید: لگوهای پولی (Money Legos) یا لگو دیفای به چه معناست؟

نمودار دوج کوین
نمودار دوج کوین

گفتنی است که ایلان ماسک در ماه اکتبر توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرد. پس از آن وی پاراگ آگراوال، مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر این شرکت را اخراج کرد. ماسک همچنین در هفته‌های اخیر به کارمندان توییتر گفت که اگر آماده کار سخت برای بهبود این پلتفرم نیستند، بهتر است استعفا دهند. باید اشاره داشت که ایلان برای سودآوری توییتر طرح خرید اشتراک ماهانه 8 دلاری را برای حساب‌های تایید شده با تیک آبی را راه اندازی کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان