ایلان ماسک به دنبال یک مدیرعامل جدید برای توییتر است

خانهاخبارایلان ماسک به...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر کمتر از یک ماه پس از نهایی کردن خرید این شبکه اجتماعی از واگذاری مدیریت آن به شخصی جدید خبر داد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، ماسک روز دوشنبه در سخنرانی در همایش B20 اندونزی خاطرنشان کرد از زمانی که مسئولیت توییتر را برعهده گرفته، احساس می‌کند کارهای زیادی وی را احاطه کرده و بیش از حد کار کرده است.

وی در این رابطه گفت:

من واقعا با حداکثر توانم از صبح تا شب، هفت روز هفته کار می‌کنم. صادقانه بگویم این چیزی نیست که به دیگران بخواهم توصیه کنم.

پس از نهایی کردن خرید توییتر و به دست گرفتن کنترل این شرکت، ماسک بلافاصله هیئت مدیره و هزاران کارمند آن را اخراج کرد. از آن زمان، مدیرعامل تسلا شروع به اعمال تغییرات گسترده‌ای در این شبکه اجتماعی کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به قابلیت اخذ تیک آبی با پرداخت 8 دلار به صورت ماهانه اشاره کرد.

وال استریت ژورنال نیز گزارش داده ایلان ماسک، در حین جلسه‌ای از واگذاری مدیریت توییتر به شخصی دیگر خبر داده است. ماسک در این جلسه اظهار داشت:

من انتظار دارم زمان کاریم در توییتر را کاهش دهم و شخص دیگری را پیدا کنم که این شبکه را در طول زمان اداره کند.

به گفته ماسک، تجدید ساختار اساسی توییتر به زودی کامل خواهد شد و اهداف اعلام‌شده، این شبکه اجتماعی را به پناهگاهی برای آزادی بیان و گفتگوهای سیاسی بدون سانسور تبدیل و آن را از شر ربات‌های اسپم رها خواهد کرد.

بر اساس داده‌هایی که ایلان ماسک روز دوشنبه به اشتراک گذاشته است، تعداد کاربران فعال روزانه توییتر از اواخر ماه سپتامبر، یعنی حدودا همان زمانی که وی برای خرید این شبکه اجتماعی به توافقی دوباره رسید، به طور مداوم افزایش یافته است.

روز چهارشنبه، مدیرعامل توییتر در گفتگویی با کارمندان این شبکه اجتماعی نسبت به ورشکستگی احتمالی هشدار داد. با این حال، وی از ادامه روند به سمت سودآوری پایدار خبر داد.

وی افزود:

مردم نمی‌دانند توییتر با چه سرعتی تکامل خواهد یافت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان