ایلان ماسک: تا تعداد کاربران فیک مشخص نشود، توییتر را نمی‌خرم

خانهاخبارایلان ماسک: تا...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: ایلان ماسک امروز اعلام کرد قرارداد وی برای خرید توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار تا زمانی که این شبکه اجتماعی نتواند ثابت کند کمتر از 5% از کاربرانش ربات‌ها و حساب‌های فیک هستند ادامه پیدا نمی‌کند.

ماسک مدعی است 20% و یا حتی بیشتر از حساب‌های توییتر جعلی هستند. این در حالی است که رقم اعلام شده توسط توییتر، تنها 5% بوده است.

مدیرعامل تسلا هفته گذشته قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید توییتر را به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با تعداد حساب‌های فیک به طور موقت متوقف کرد. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که ماسک بیش از 27 میلیارد دلار کمک مالی برای خرید توییتر به دست آورد.

ثروتمندترین فرد جهان ساعاتی پیش در توییتی صحت ادعای 5 درصدی توییتر را زیر سوال برد و گفت پیشنهاد خرید این شبکه اجتماعی را با این باور که پرونده‌های توییتر در کمیسیون بورس «دقیق» هستند داده است.

ماسک همچنین مدعی شد پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر علنا از نشان دادن مدارک ادعای این شرکت خودداری کرده است. ماسک در توییتی در این رابطه نوشت:

تا زمانی که او (آگراوال) این کار را انجام ندهد، این معامله پیش نخواهد رفت.

پاکسازی فضای توییتر از ربات‌ها یکی از اولویت‌های اصلی مدیرعامل تسلا برای این شبکه اجتماعی است. وی همچنان قصد دارد احتمالا از ارزهای دیجیتال دیگری چون دوج کوین در این شبکه اجتماعی استفاده نماید.

آیا ایلان ماسک به دنبال تخفیف برای خرید توییتر است؟

تاکتیک‌های تاخیری ماسک گمانه‌زنی‌های مختلفی مربوط به اینکه وی قصد دارد توییتر را با قیمت پایین‌تری خریداری کند را برانگیخته است. نکته قابل توجه این است که از هفته پیش که ماسک از توقف روند خرید توییتر خبر داد تا به امروز، سهام این غول رسانه‌ای بیش از 20% سقوط کرده است.

سهام توییتر اکنون با قیمت 37.39 دلار معامله می‌شود که بسیار کمتر از پیشنهاد ماسک (54 دلار به ازای هر سهم) است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان