top banner adv

ایلان ماسک رسما توییتر را خرید؛ نگاهی به تغییرات دوران پساماسک!

ایلان ماسک رسما توییتر را خرید؛ نگاهی به تغییرات دوران پساماسک!
0
بازدید : 9400

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بالاخره روز گذشته قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را نهایی کرد و رسما مالک این شبکه اجتماعی شد.

به گزارش بی‌این‌کریپتو، به دنبال نهایی شدن خرید توییتر، ایلان ماسک در اولین اقدام خود مدیران ارشد این شبکه اجتماعی از جمله پاراگ آگراوال، مدیرعامل و ند سگال، مدیرمالی را از کار برکنار کرد. همچنین نام رئیس بخش سیاست‌گذاری حقوقی که پیش از این تصمیم به بستن حساب دونالد ترامپ گرفته بود نیز در میان اخراج‌شدگان به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید : هکر صرافی FTX اکنون 35امین هولدر بزرگ اتریوم است

گزارشات مختلف حاکی از این هستند که ایلان ماسک قصد دارد نقش مدیر اجرایی توییتر را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید : علیرغم کاهش قیمت، تعداد آدرس های فعال کاردانو رکورد زد

در واکنش به انتشار این خبر، دوج کوین که پیش از این روند صعودی خود را آغاز کرده بود، با 15% رشد به محدوده 0.085 دلار رسید و دوباره به جمع ده ارز دیجیتال برتر بازار پیوست. دوج کوین طی 7 روز گذشته حدود 44% رشد کرده و عملکرد بهتری نسبت به اکثر ارزهای دیجیتال برتر بازار از خود به نمایش گذاشته است.

ایلان ماسک جلساتی با کارکنان توییتر می‌گذارد

بر اساس گزارش CNBC، تمامی کارمندان توییتر نسبت به نهایی شدن خرید توییتر خوشحال نیستند. این احساس پس از آن میان کارمندان حاکم شده که منابعی آگاه گفته بودند ماسک پس از خرید این شبکه اجتماعی، تا 75% از کارکنان آن را اخراج خواهد کرد. به دنبال این اتفاق، کارکنان پیش‌نویس نامه‌ای را امضا کرده‌اند و در آن خواستار «رفتار منصفانه» از مدیریت جدید شده‌اند.

بایننس حالا یکی از سهام‌داران توییتر است

بیشتر بخوانید : رابرت کیوساکی: افزایش قدرت دلار، فرصت خوبی را برای خرید بیت کوین ایجاد کرده است

به دنبال انتشار اخبار مربوط به نهایی شدن خرید توییتر، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس از سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری در این شبکه اجتماعی خبر داد.

بیشتر بخوانید : میزان استفاده از انرژی پاک برای استخراج بیت کوین در سال گذشته ۶۰٪ افزایش یافته است

ژائو در توییتی در این رابطه گفت:

بسیار هیجان‌زده‌ایم که به می‌توانیم به ایلان ماسک کمک کنیم تا چشم‌انداز تازه توییتر را محقق کند. قصد داریم در ادغام شبکه‌های اجتماعی و نسل سوم وب نقش داشته باشیم تا استفاده و پذیرش رمزارزها و تکنولوژی بلاکچین را گسترش دهیم.

علاوه بر این، بایننس برای حل مشکلات مربوط به ربات‌های توییتر اعلام آمادگی کرده است. ربات‌های توییتر و حساب‌های اسپم همواره یکی از مشکلات این شبکه اجتماعی بوده و ایلان ماسک نیز به خاطر تعدد این حساب‌ها پیش از این خرید توییتر را به حالت تعلیق درآورده بود.

برای حل این مشکلات، صرافی بایننس تصمیم گرفته تا با استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال، حساب‌های توییتری را مدیریت کند و این شبکه اجتماعی را به شبکه‌ای دوست‌دار ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

ویتالیک بوترین: ایلان ماسک باید دفتر مرکزی توییتر را به سوئیس منتقل کند

در ادامه واکنش‌ها به خرید توییتر توسط ایلان ماسک، نوح اسمیت، اقتصاددان و روزنامه‌نگار سابق بلومبرگ در توییتی پیشنهاد داد دفتر مرکزی توییتر به اوکلند منتقل شود. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در واکنش به این توییت نوشت همیشه باور داشته دفتر مرکزی توییتر باید در سوئیس باشد. گفتنی است شهر زوگ سوئیس به دره ارز دیجیتال شهرت دارد.

بیشتر بخوانید : ارسال 36 میلیون دلار توکن جونو (JUNO) به آدرسی غیرقابل دسترس؛ علت چه بود؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x