ایلان ماسک: رکورد اقتصادی تا سال 2024 پابرجا خواهد بود

خانهاخبارایلان ماسک: رکورد...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا روز جمعه در توییتی پیش‌بینی کرد رکود جهانی تا بهار سال 2024 ادامه داشته باشد. وی پیش از این نسبت به ورود به رکود اقتصادی هشدار داده بود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، ماسک این پیش‌بینی را در پاسخ به توییت بیلی مارکوس، خالق دوج کوین منتشر کرد. مارکوس در توییتی با رکود قریب الوقوع جهانی و مسئله آخرالزمان هسته‌ای شوخی کرده بود. مدیرعامل تسلا نیز در واکنش به این توییت نوشت بسیار خوب می‌شود اگر بتوان یک سال را بدون هیچ رویداد وحشتناکی در جهان سپری کنیم.

ثروتمندترین فرد جهان در پاسخ به سوال یکی از کاربران در رابطه با رکود اقتصادی جهانی نوشت:

این فقط یک حدس است، اما احتمالا رکود جهانی تا بهار سال 2024 ادامه خواهد داشت.

زمانی که از ماسک در رابطه با شدت رکود احتمالی پرسیده شد، وی مدعی شد بسته به وضعیت شرکت‌ها و شرایط مختلف، این شدت متفاوت خواهد بود.

وی در این رابطه گفت:

تسلا و اسپیس‌ایکس شرایط خوبی دارند اما بسیاری از شرکت‌های دیگر چنین نیستند. رکودها جنبه مثبتی هم دارند و آن این است که شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند فعالیت خود را متوقف می‌کنند.

کارشناسان مختلف هنوز از اینکه جهان به رکود وارد شده یا تا این معضل زمان باقی‌است اختلاف نظر دارند. با این حال، بسیاری بر این باورند حتی اگر فرض کنیم در حال حاضر به رکود اقتصادی وارد نشدیم، تداوم افزایش نرخ بهره در آمریکا این کشور را به سمت رکود سوق خواهد داد.

علاوه بر ایلان ماسک، افراد مشهور دیگر نیز اخیرا در رابطه با رکود احتمالی هشدار داده‌اند. استنلی دراکن میلر، سرمایه‌گذار آمریکایی ماه گذشته پیش‌بینی کرد فدرال رزرو آمریکا تا پایان سال 2023 برای فرونشاندن تورم، اقتصاد را به سمت رکود خواهد برد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان