ایلان ماسک در تقابل با توییتر از این شرکت شکایت کرد

خانهاخبارایلان ماسک در...

آنچه می‌خوانید...

درگیری‌ بر سر قرارداد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید توییتر تمامی ندارد! بعد از شکایت توییتر از ایلان ماسک برای کناره‌گیری از قرارداد، این بار ثروتمندترین مرد جهان است که شکایت خود را علیه توییتر ثبت کرده است. ماسک، شکایت خود را روز جمعه و تنها چند ساعت بعد از دستور قاضی دادگاه دلاویر (Delaware) برای برگزاری دادگاهی 5 روزه جهت بررسی حق خروج وی از قرارداد تنظیم کرد.

مدرک 164 صفحه‌ای ماسک که در اختیار دادگاه است به صورت عمومی در دسترس نیست. البته طبق قوانین دادگاه، نسخه ویرایش شده این مدرک به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

- Advertisement -

جالب است بدانید همزمان، لوئیجی کریسپو که 5000 سهم از توییتر را در اختیار دارد نیز از ایلان ماسک پایبند نبودن به وظایفش در قبال سهامداران این شرکت شکایت کرد! وی از دادگاه خواست ماسک را به پذیرش تعهدات و پرداخت غرامت به سهامداران مجبور کند. طبق این شکایت‌نامه، ماسک با داشتن 9.6 درصد از سهام توییتر می‌تواند خیلی از تصمیمات مهم این شرکت را وتو کند؛ در نتیجه در قبال سهامداران این شرکت مسئول است.

ماجرای این شکایت‌ها از 8 ژوئن و منصرف شدن ماسک از خرید توییتر شروع شد. وی با ادعای تقلبی بودن درصد زیادی از حساب‌های کاربری این پلتفرم توییتر را به دروغگویی متهم کرده بود. توییتر چند روز پس از این اتفاق ایلان ماسک را به پرت کردن حواس مردم متهم و از وی شکایت کرد.

حالا باید دید که ثروتمندترین مرد جهان در دادگاهی که روز 24ام اکتبر برگزار می‌شود چه خواهد کرد. آیا ایلان ماسک برنده این شکایت‌ها خواهد بود؟ یا توییتر او را مجبور می‌کند به قرارداد برگردد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان