top banner adv

چگونه از بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار سود بیشتری کسب کنیم؟

چگونه از بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار سود بیشتری کسب کنیم؟
0
بازدید : 12235

بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار (توکن های لوریج دار) یکی از جذاب ترین ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و با سابقه است که میتواند به کابران خود ارائه دهد. با این امکان معامله گران می توانند با ثبت سفارش خود در جهت نزول قیمت و همچنین افزایش سرمایه خود با استفاده از توکن های اهرم دار، با سرمایه بیشتری از نزول قیمت یک ارز کسب سود کنند.

این روز ها هر وب سایت و شبکه های اجتماعی را که باز میکنیم، تبلیغی از یک صرافی ارز دیجیتال را می بینیم، اما این که کدام یک مناسب انجام معامله است، نیازمند بررسی خدمات و سابقه این صرافی هاست. همچنین بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار جز خدماتی هستند که در تمامی صرافی ها ارائه نمیشوند.

بیشتر بخوانید : آیا لونا از مرگ برگشته است؟

چگونه با بازار دو طرفه و توکن اهرم دار به یک تریدر حرفه ای تبدیل شویم؟

معامله گران حرفه ای با استفاده از خدماتی مثل توکن های اهرم دار و بازار دو طرفه و با تکیه بر تجربه خود، با حجم پول بیشتری معامله می کنند. طبیعتا با حجم پول بیشتر و امکان معامله دو طرفه میتوانند در زمان کمتری به سود بیشتر دست پیدا کنند. البته بازار دو طرفه و توکن های لوریج دار دقیقا نقش یک شمشیر دو لبه را بازی میکنند. اگر دقت و دانش کافی از علم معامله گری را نداشته باشید سرمایه خود را با ریسک بزرگی مواجه می کنید.

بیشتر بخوانید : پاداش استیک توکن بیت کوین (BTCBSC)

فراموش نکنید که سود های بزرگ همیشه ریسک های بزرگ تری را همراه خود دارند. معامله گری در این بازی برنده است که با تجربه و دانش خود ریسک معاملات خود را به پایین ترین سطح خود برساند. متاسفانه گاها بعضی از معامله گران با افزایش ریسک معاملات خود، به نام ترید و معامله گری، قمار میکنند. برای آموزش کامل و استفاده از بازار دو طرفه پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش ویدیویی بازار دو طرفه اریترون را مطالعه کنید.

چگونه با استفاده از بازار دو طرفه می توانیم سود بیشتری کسب کنیم؟

اجازه دهید با ذکر یک مثال درک کسب سود از نزول قیمت را ملموس تر کنیم.

فرض کنید شما روی قیمت ۱۰۰۰ دلار بیت کوین سفارش خرید به میزان ۱۰۰۰ دلار را ثبت کرده اید، طبیعتا با بالا رفتن قیمت و رسیدن قیمت به ۲۰۰۰ دلار، شما ۱۰۰۰ دلار از این معامله سود کردید. تعداد بیت کوین خریداری شده را در قیمت ۲۰۰۰ دلار میفروشید و از معامله با سرمایه ۲۰۰۰ دلار خارج میشوید.

ثبت سفارش Sell

حال فرض کنید که شما یک تریدر بسیار خبره هستید و پس از تحلیل یک ارز به این نتیحه رسیدید که احتمال ریزش قیمت این ارز بسیار زیاد است. دقیقا در این مرحله است که ارائه بازار دو طرفه توسط صرافی بسیار کاربردی می شود. صرافی نقش امین را برای شما بازی میکند. شما به همان اندازه ای که حسابتان در صرافی شارژ دارد، نزد صرافی اعتبار دارید.

بنابر این فرض میکنیم که با شارژ کردن حسابتان در صرافی، به مقدار ۱ بیت کوین به قیمت ۱۰۰۰ دلار از صرافی اعتبار میگیرید. دقت کنید که این بیت کوینی که صرافی در اختیار شما قرار می دهد غیر قابل انتقال است.

با توجه به اینکه تحلیل شما نشان از ریزش قیمت دارد، بیت کوین خود را روی ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسانید و بعد از نزول قیمت مجدد بیت کوین را در قیمت ۹۰۰ دلار خریداری میکنید و بیت کوین قرض گرفته را به صرافی باز میگردانید. در نهایت شما ۱۰۰۰ دلار اولیه خود و ۱۰۰ دلار سودی که از ریزش به دست اوردید را دارید.

زیان این شیوه نیز مشخص است. اگر قیمت مطابق تحلیل شما کاهش پیدا نکرد و بیشتر شد شما باید بیت کوین را به عنوان مثال روی ۱۲۰۰ دلار خرید کنید تا به صرافی برگردانید، بنابراین ۲۰۰ دلار زیان خواهید کرد.

چطور با بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار معامله کنیم؟

برای ثبت سفارش در بازار دو طرفه و استفاده از توکن های اهرم دار ابتدا باید صرافی‌ای را پیدا کنید که این خدمات را به کاربران ارائه دهد. تنها صرافی ایرانی که این خدمات را به کاربران ارائه می دهد، صرافی ارز دیجیتال اریترون است.

بیشتر بخوانید : تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد

بیشتر بخوانید : معرفی 3 رمزارز که در برابر جو منفی بازار مقاومت کرده‌اند

اریترون توکن های ارز های محبوب را با اهرم ۳ ارائه می دهد. اهرم به گونه ایست که تغییرات قیمت برای شما با ضریب ۳ لحاظ میشود. توکن های اهرم دار اریترون لیکویید نمیشوند. با ذکر یک مثال شیوه کار با توکن های اهرم دار صرافی اریترون را معرفی میکنیم.

بازار اهرم دار صرافی اریترون

بسیاری از معامله گران بازار مالی ارز های دیجیتال به دلیل سرمایه پایین خود مجبور هستند که با درصد سود های پایین، زمان زیادی را برای افزایش سرمایه خود در معاملات صرف کنند. بازار دو طرفه اریترون با ارائه توکن های اهرم دار، این امکان را برای معامله گران خود فراهم کرده که با همان سرمایه کم، از نوسانات بیشتر برخوردار شوند.

فرض کنید کنید که سرمایه شما ۱۰۰۰ دلار است. در حالت عادی اگر شما وارد یک معامله ای شوید که نوسان ۱ درصدی داشته باشد و شما بتوانید تمام این ۱ درصد را بگیرید تنها ۱۰ دلار سود کسب می کنید. این در حالی است که اگر از توکن های اهرم دار صرافی اریترون استفاده کنید تغییرات قیمت برای شما با ضریب ۳ لحاظ می شود. به عبارتی تغییرات ۱ درصدی برای شما ۳ درصد لحاظ می شود و شما به جای ۱۰ دلار ۳۰ دلار سود کسب میکنید.

آموزش خرید و فروش توکن های 3L و 3S

این توکن ها برای ارز های مطرح با نام های 3L و 3S ارائه شدند. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از اهرم ۳ در جهت بالا رفتن قیمت بیت کوین را دارید باید توکن BTC3L را خریداری کنید. اگر قیمت بیت کوین ۱ درصد افزایش پیدا کند قیمت توکن BTC3L سه درصد افزایش پیدا میکند.

اما اگر قصد استفاده از اهرم سه در جهت نزول قیمت بیت کوین دارید باید توکن BTC3S را خریداری کنید تا با کاهش ۱ درصد قیمت بیت کوین قیمت توکن BTC3S سه درصد افزایش پیدا کند. به این روش شما میتوانید با استفاده از توکن های اهرم دار در جهت نزول قیمت سفارش باز کنید و از نزول قیمت نیز کسب سود کنید.

جمع بندی

صرافی اریترون تنها صرافی ایرانی معتبر است که در کنار خدمات بی نظیر خود، بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار با اهرم شماره ۳ را به کابران خود ارائه می دهد. تنها با ثبت نام در این پلتفرم میتوانید از مزیت بازار دو طرفه اریترون بهره مند شوید. برای خرید و فروش توکن های اهرم دار به همراه ۶۵۰ ارز دیجیتال لیست شده در این صرافی میتوانید از طریق لینک ثبت نام در صرافی اریترون ثبت نام کنید و بدون احراز هویت سفارش ثبت کنید و 1000000 توکن ایلان جایزه بگیرید.

بیشتر بخوانید : با مکانیسم استیکینگ «میم کامبَت» که اکنون در حال انجام است، درآمد غیرفعال کسب کنید

9
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x