بایننس با پلتفرم SEBC پس از 5 سال به بازار ژاپن بازخواهد گشت

خانهاخباربایننس با پلتفرم...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش یک رسانه خبری ژاپنی، صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی در فضای ارزهای دیجیتال، با خرید پلتفرم معاملاتی ساکورا بیت کوین (SEBC) پس از 5 سال به بازار ژاپن باز می‌گردد. گفتنی است که این پلتفرم معاملاتی توسط آژانس خدمات مالی ژاپن مجوزهای لازم برای معاملات رمز ارزی را کسب کرده و به همین دلیل بایننس آن را خریداری کرده است. باید اشاره داشت که در ماه‌های آینده نام این پلتفرم به بایننس ژاپن تغییر خواهد یافت.

به نقل از ambcrypto، صرافی بایننس، پلتفرم SEBC را در ماه نوامبر سال 2022 خریداری کرد و امیدوار است تا از طریق این پلتفرم بتواند باری دیگر وارد بازار کشور ژاپن شود. ارائه خدمات پلتفرم و کارگزاری تحت نام SEBC تا پایان ماه مه به اتمام خواهد رسید و از ماه ژوئن 2023، این پلتفرم به بایننس ژاپن تغییر نام خواهد داد. با این حال باید اشاره داشت که SEBC هنوز تاریخ رسمی را برای راه‌اندازی اعلام نکرده است.

- Advertisement -

بر اساس گزارش‌ها، کاربران SEBC باید تا 28 مه سرمایه‌های خود ا برداشت کنند. در صورت عدم برداشت، سرمایه باقی مانده به‌طور خودکار تبدیل به ین ژاپن شده و به حساب بانکی کاربران منتقل می‌شود. قابل‌ذکر است که مشتریان بایننس ژاپن باید از فرایند احراز هویت و تأیید اعتبار جدیدی پیروی کنند.

مطلب مفید: منظور از بازار اولیه و ثانویه در ارزهای دیجیتال چیست؟

همکاری بایننس با بازار جهانی کریپتو

در سال 2018، بایننس تلاش کرد تا با دریافت مجوزی مستقل به فعالیت در ژاپن بپردازد اما در این امر ناموفق بود و مجبور به تعطیلی فعالیت‌ها و خروج از این کشور شد. در ادامه این صرافی برای از دست ندادن سهم بازار کشورهای مختلف تصمیم به خرید بخش‌هایی از سهام شرکت‌های دارای مجوز یا پلتفرم‌های معاملاتی در کشورهایی مانند مالزی، سنگاپور و انگلستان گرفت.

بایننس اکنون چندین سال است که به دلیل مشکلات مربوط به انطباق با قوانین در حال نبرد با قانون‌گذاران است. باید اشاره داشت که صرافی در بسیاری از نبردها پیروز بوده و موفق شده دوباره به بازار بسیاری از کشورها بازگردد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان