top banner adv

سازندگان بازی پابجی، یک بازی مبتنی بر بلاک چین و متاورس می‌سازند

سازندگان بازی پابجی، یک بازی مبتنی بر بلاک چین و متاورس می‌سازند
0
بازدید : 10121

برندن گرین، سازنده بازی معروف و محبوب پابجی (PUBG)، قصد دارد یک بازی تازه بر پایه بلاک چین، NFT ها و متاورس راه اندازی کند. این بازی تازه آرتمیس نام خواهد داشت و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در محیطی مجازی به اندازه کره زمین به ساخت و ساز هر چیزی و بازی کردن بپردازند. گفتنی است که با معرفی زیرساخت های گیمینگ، بازار بلاک چین و متاورس در این حوزه نیز رو به رشد است.

گرین روز گذشته و در مصاحبه ای گفت که قصد دارد، بلاک چین، NFT ها و متاورس را در یک دنیای مجازی به اندازه زمین ترکیب کند و بازی با نام آرتمیس را ارائه دهد. این بازی جدید فرصت های بسیاری را برای توسعه دهندگان و بازیکنان ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن، متاورس و NFT ها نیز ویژگی های درون بازی، توکن ها، آیتم ها و همچنین یک اقتصاد دیجیتالی را معرفی خواهند کرد. توسعه دهندگان  نیز می‌توانند تجربه های گیمینگ منحصر به فردی را داشته باشند که پیش از این غیرممکن بود:

بیشتر بخوانید : تریدر مطرح: در روزهای آتی، احتمال سقوط قیمت بیت کوین به 18000 دلار وجود دارد

«ما در حال ساخت یک مکان دیجیتالی هستتیم. این مکان باید اقتصاد داشته باشد و برای کار کردن نیز به یک سیستم نیاز دارد. من معتقدم که شما باید بتوانید از یک محیط دیجیتالی نیز ارزش استخراج کنید و باید اتفاقی مانند اینترنت رخ دهد. جایی که با انجام برخی کارها پول بدست می‌آورید.»

آرتمیس درباره پول نیست اما بسیاری از سازندگان و بازیکنان فرصت آن را دارند که ساخته های خود را در ازای مبلغی بفروشند. موتور بازی منبع باز خواهد بود تا هرکسی بتواند تغییرات خود را در بازی اعمال کند. این تصمیم سازنده پابجی در حالی گرفته شده که دیگر پلتفرم های بزرگ حوزه گیمینگ مانند استیم و یوبی سافت مخالف بازی های بلاک چینی و پروژه های NFT هستند. علاوه بر آنها، ماینکرافت نیز استفاده از NFT ها یا بلاک چین را ممنوع کرده است.

بیشتر بخوانید : هزینه سفر خود با تاکسی را به وسیله دوج کوین پرداخت کنید

بیشتر بخوانید : صرافی FTX فروش سهام آنتروپیک را آغاز کرد

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

رشد بازی های متاورسی و NFT ها

شرکت های حوزه متاورس و NFT ها همچنان به افزایش سرمایه های میلیاردی خود ادامه می‌دهند. اخیرا، والمارت نیز در پی همکاری با پلتفرم بازی های آنلاین روبلوکس از ورود به حوه متاورس خبر داده است. در کنار آن، شرکت انجین، NFT های قابل بازی را در سرورهای بازی های مشهور GTA و ماینکرافت راه اندازی کرده است.

علاوه بر این موارد، اکسی اینفینیتی و سندباکس نیز به واسطه علاقه مردم به NFT های داخل بازی ها، متاورس و قابلیت پولسازی این حوزه با رشد خوبی همراه بوده‌اند. همچنین شرکت های فعال در این زمینه مانند انیموکا به سرمایه گذاری در وب 3، متاورس و پروژه های NFT ها ادامه می‌دهند. باید توجه داشت که علیرغم روند نزولی بازار، این شرکت همواره با رشد همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : دستاورد مهم شیبا اینو؛ SHIB از برنامه نوآوری بایننس خارج می‌شود

بیشتر بخوانید : پل رونین اکسی اینفینیتی سه ماه پس از حمله هکرها با طراحی جدید بازگشایی شد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x