بازی اکسی اینفینیتی در اپ استور اپل؛ واکنش قیمت AXS چه بود؟

خانهاخباربازی اکسی اینفینیتی...

آنچه می‌خوانید...

بازی اکسی اینفینیتی مبتنی بر بلاک چین، به‌تازگی نسخه بازی Origin خود را بر بستر اپ استور اپل راه‌اندازی کرده است و در پی آن، قیمت توکن بومی این بازی با رشد بسیار خوب 13 درصدی همراه شده است. بنا بر اعلامیه 17 مه اکسی اینفینیتی، این بازی موبایلی جدید یک بازی استراتژی کارتی است که ساخته شده تا اعضای جامعه اکوسیستم اکسی اینفینیتی را افزایش دهد.

به نقل از کریپتواسلیت، این بازی رایگان است و کاربران در آغاز و برای شروع بازی اکسی‌های رایگان و غیر NFT دریافت می‌کنند. باید اشاره داشت که این بازی از دسامبر 2022 در گوگل پلی استور قرار داشت. نسخه iOS این بازی نیز بر بستر رونین در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. کاربران این بازی نیز می‌توانند از NFTهای سازگار آن به‌طور مستقیم در بازی استفاده کنند.

اکسی اینفینیتی مدعی است که اپل برای اولین بار است که قبول کرده تا برنامه‌ای با NFTهای خارجی قابل خرید در پلتفرم اپ استور آن لیست شود. با این حال، باید اشاره داشت که تمامی قابلیت‌های بازی در نسخه iOS در دسترس کاربران نیست.

در این نسخه، تنها دستورالعمل‌های ساخت Moonshard قابل‌نمایش است و در حالی که کاربران قادر به کسب جوایز در قالب توکن هستند، نسخه iOS این جوایز را به کاربران نشان نمی‌دهد. کاربرانی که می‌خواهند از چنین قابلیت‌هایی بهره‌مند باشند، باید نسخه اندروید یا ویندوز اکسی اینفینیتی را بازی کنند.

مطلب مفید: Google Bard چیست ؟ آشنایی با ربات هوش مصنوعی گوگل

همچنین گفتنی است که در حال حاضر، بازی برای برخی از کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین مانند آرژانتین، مالزی، پرو و … در دسترس است. توسعه‌دهنده اکسی اینفینیتی توضیح داد که بازی به‌زودی در اختیار تمامی کاربران iOS در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

افزایش 13 درصدی قیمت اکسی اینفینیتی

در پی انتشار این اخبار، قیمت توکن اکسی اینفینیتی با رشد 12.6 همراه شد و به محدوده 7.53 دلاری رسید. علیرغم این رالی صعودی، عملکرد قیمت AXS در بلندمدت بسیار ناامیدکننده بوده است و در 30 روز اخیر با اصلاح 17 درصدی همراه بوده است. همچنین باید اشاره داشت که قیمت این ارز نسبت به اوج خود در 164 دلار، با فاصله 90 درصدی دنبال می‌شود.

بازیکنان بازی اکسی اینفینیتی

علاوه بر آن، تعداد بازیکنان اکسی اینفینیتی نیز به کف جدیدی رسیده است. بر اساس داده‌ها، در ماه گذشته، تعداد بازیکنان آن به کمتر 400 هزار بازیکن رسیده است. این در حالی است که در ماه سپتامبر 2021، تعداد بازیکنان به 2 میلیون کاربر نیز رسیده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان