بانک جی پی مورگان: ارزهای دیجیتال خودتان را بفروشید

خانهاخباربانک جی پی...

آنچه می‌خوانید...

فدرال رزرو هفته گذشته به وضوح اعلام کرد که قصد دارد به منظور حفظ و کنترل تورم، نرخ بهره را در ماه های آتی افزایش دهد. در همین حین و همزمان با موضع سختگیرانه این نهاد، بانک جی پی مورگان به سرمایه گذاران توصیه کرده که روی ارزش گذاری ها تمرکز کنند و جهت بازار در کوتاه مدت را نادیده بگیرند.

جمعه قبلی، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که تا مدتی به افزایش نرخ بهره آن هم به مقدار زیاد ادامه خواهد داد. چنین اتفاقی به معنای پایان کار پول آزاد در بازار و اقدامات کمی انقباضی قدرتمند خواهد بود. بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که موضع سختگیرانه فدرال رزرو منجر به رکود اقتصادی در آمریکا شود.

دیوید کلی، مدیر استراتژی شرکت مدیریت سرمایه جی پی مورگان به تازگی به سرمایه گذاران گفته است که باید روی ارزش گذاری ها تمرکز کنند و به دنبال سرمایه های نوسانی مانند بیت کوین و ارزهای دیجیتال نروند. وی در این باره افزود:

«اقتصاد یک پای خود را در رکود گذاشته و دیگر پای آن نیز روی پوست موز قرار دارد. با توجه به این موضوع، بهترین راه ممکن است تمرکز روی ارزش گذاری ها و دارایی های با ثبات است. اطمینان حاصل کنید که ارزش های بین المللی و اقتصادی آمریکا و همچنین بازار سهام را که نرخ درامد کمتری دارد را در نظر می‌گیرید.»

مطلب مفید: بررسی 5 عامل مهم در هفته پیش روی بیت کوین (7 شهریور)

ارزهای دیجیتال را بفروشید

کلی معتقد است که سهام ارزشی باری دیگر در مرکز توجهات قرار خواهند گرفت. وی در ادامه افزود که سرمایه گذاران باید از سهام رشدی حداقل در این زمان دوری کنند. وی سپس توصیه کرد که سرمایه گذاران از شرکت های فناوری بزرگ دوری کنند و همچنین بیت کوین ها و دیگر ارزهای دیجیتال خود را بفروشند.

سال جاری برای بیت کوین و حوزه کریپتو پر از فراز و نشیب بوده است. مخصوصا بحران های مالی و اقتصادی که شرکت های این حوزه در سه ماه دوم با آن مواجه شدند و منجر به اصلاح عمیق در بازار شد. بیت کوین و دیگر ارزها در ماه جولای با رشد قیمتی همراه شدند اما پس از جلسه فدرال رزرو دوباره شاهد اصلاح قیمت ها بودیم.

کارشناس جی پی مورگان انتظار دارد که نوسانات و سقوط قیمت ها ادامه داشته باشد و پیش بینی کرده که به زودی وارد دوره رکود خواهیم شد. از نظر وی در آخر سال 2023 وضعیت اقتصادی به حالت عادی بازخواهد گشت. وی افزود که فدرال رزرو قدرت اقتصاد آمریکا را دست بالا گرفته و دلیل آن نیز احساس گناهی است که به خاطر افزایش تورم زیر نظر آنها به وجود آمده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان