بانک سیلورگیت منحل و تمام سرمایه واریزی به آن بازگردانده می‌شود

خانهاخباربانک سیلورگیت منحل...

آنچه می‌خوانید...

سیلورگیت کاپیتال، شرکت مادر بانک سیلورگیت، پلتفرمی که بسیاری از اعضای جامعه آن را به‌عنوان بانک بزرگ در حوزه رمز ارزها می‌شناختند، اعلام کرده است که عملیات‌های این بانک به زودی متوقف و پلتفرم منحل خواهد شد. روز گذشته، شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که دلیل این تصمیم و توقف عملیات بانک، توسعه و اتفاقات اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال و قانون‌گذاری‌های مربوط به آن بوده است.

انحلال بانک سیلورگیت

به نقل از کوین تلگراف، این شرکت اعلام کرده است که برنامه بانک سیلورگیت برای انحلال شامل بازگرداندن کامل سرمایه واریز شده کاربران می‌شود.

باید اشاره داشت که از ابتدای ماه مارس، شرکت‌های زیادی مانند کوین بیس، پکسوس، جمینای و گلکسی دیجیتال اعلام کردند که با توجه تحقیقات صورت گرفته در رابطه با نقش این پلتفرم در فروپاشی صرافی FTX، ارتباط خود را با سیلورگیت قطع کرده‌اند. این بانک، روز 3 مارس شبکه صرافی خود را متوقف کرد و اشاره داشت که این تصمیم بر اساس ریسک‌های موجود گرفته شده است.

مطلب مفید: آموزش کامل استفاده از مرورگر بلاک چین

توییت اندرو

بانک سیلورگیت یکی از بزرگ‌ترین شرکای بانکی شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال بوده است. با این حال پلتفرم پس از تأخیر دو هفته‌ای در ارائه گزارش مالی خود به کمیسیون بورس آمریکا، نگرانی‌هایی را در رابطه با ورشکستگی احتمالی به وجود آورد. گفتنی است که گزارش اشاره شده معمولاً دیدگاهی اجمالی از وضعیت اقتصادی شرکت را ارائه می‌کند.

با غیبت بانک سیلورگیت در پی انحلال شرکت و توقف عملیات‌ها، مشخص نیست که تأثیر آن بر شرکت‌های رمز ارزی و همچنین سرمایه‌های در ارتباط با این بانک چه خواهد بود. گفتنی است که این شرکت در گزارشی در اواخر سال گذشته اعلام کرد که در سه ماه سوم سال 2022، ارز فیات واریز شده از سمت مشتریان حدود 50 میلیارد دلار نسبت به همین مقطع زمانی در سال 2021 کاهش داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان