باگ در طراحی رپد اتریوم؛ آیا کاربران باید نگران باشند؟

خانهاخبارباگ در طراحی...

آنچه می‌خوانید...

استفن تانگ، یک تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال در تحقیق خود درباره تایید فرمت رپد اتریوم (WETH)، دو پارامتر مهم و حیاتی این توکن ERC-20 را مورد بررسی قرار داد. به نقل از یوتودی، روز گذشته وی بازبینی را روی موجودی کل و همچنین تسویه شوندگی رپد اتریوم انجام داد. گفتنی است که این دارایی، قرارداد هوشمندی در شبکه اتریوم است که استفاده از توکن اتریوم در دیفای را ساده‌تر می‌کند.

وی برای مدل سازی همه حالت‌های ممکن این توکن از ابزار CHC استفاده کرد. پس از آن تانگ بررسی کرد که آیا شاخص موجودی کل قرارداد هوشمند رپد اتریوم با تعداد توکن‌های مینت شده برابر است یا خیر. در ادامه وی بررسی کرد که آیا می‌توان در هر لحظه رپد اتریوم را به اتریوم تبدییل کرد یا خیر. تانگ نام این مورد را قدرت تسویه شوندگی گذاشت.

در رابطه با پارامتر اول، این تحلیلگر متوجه شود که عرضه کل با تعداد توکن‌های مینت شده برابر نیست. وی در این باره افزود که به صورت فنی اساندارد ERC-20 می‌گوید که موجودی کل باید با عرضه کل برابر باشد که به نوعی مبهم است. با این حال بسیاری معتقدند که منظور از آن تعداد توکن‌های مینت شده است.

با قابلیت خود نابودی که قرارداد را نابود می‌کند یا ارسال سرمایه هر قرارداری به آدرس‌های مشخص، کاربران باید بتوانند بدون ارسال اتریوم برای فرایند رپد کردن، توکن رپد اتریوم مینت کنند.

مطلب مفید: چرا باید پله‌ای در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

آیا چنین موضوعی برای کاربران رپد اتریوم خطرناک است؟

تانگ در ادامه افزود که واریز کنندگان اتریوم الزاما قادر نخواهند بود سرمایه‌های خود را از قراردادهای هوشمند در هر زمانی برداشت کنند.

توییت cts

بدین ترتیب وی دو مدل فرضی ارائه داد که نشان می‌دهد میان موجودی قرارداد و تعداد توکن‌های مینت شده همبستگی وجود ندارد. تانگ همچنین به نقص تسویه شدن اشاره داشت که می‌تواند فرایند برداشت را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود باید اشاره داشت که این وضعیت‌های اشاره شده فرضی و تنها برای آزمایش هستند. از نظر وی باگ‌های یافت شده در تحقیقاتش کوچک و بی‌ضرر هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان