حمله کمیسیون بورس آمریکا به بایننس؛ شعبه آمریکایی بایننس بازار ثبت‌ نشده است

خانهاخبارحمله کمیسیون بورس...

آنچه می‌خوانید...

یکی از مقامات کمیسیون بورس آمریکا (SEC) به‌تازگی گفته است که از دید کارکنان این نهاد دولتی، بایننس آمریکا (Binance US)، شعبه صرافی رمز ارزی بایننس در این کشور، به‌عنوان یک صرافی اوراق بهادار ثبت نشده در حال فعالیت است. وی همچنین افزود که از دید اعضای کمیسیون بورس، فروش توکن VGX توسط ویجر دیجیتال نیز نقض قوانین اوراق بهادار فدرال بوده است.

بایننس آمریکا هدف جدید SEC

به گزارش کوین دسک، ویلیام آپتگرو (William Uptegrove)، وکیل ارشد کمیسیون بورس آمریکا، در جلسه ورشکستگی ویجر و تعیین فروش آن به بایننس آمریکا گفت که اعضای این نهاد بنا بر اطلاعات حقیقی و شرایطی که برای آن‌ها مشخص شده است، معتقد هستند که عرضه و فروش توکن VGX در قالب تراکنش‌های اوراق بهادار صورت گرفته و از سویی بایننس آمریکا نیز یک صرافی اوراق بهادار ثبت نشده در خاک این کشور است.

- Advertisement -

وی در ادامه افزود که رویکرد و دیدگاه اعضای کمیسیون بورس الزاماً بازتاب دیدگاه پنج رئیس این آژانس دولتی نیست. با این وجود آپتگرو مشخص نکرد که آیا کمیسیون بورس اقداماتی را در رابطه با این اظهار نظرات انجام داده است یا خیر. وی اشاره داشت که کمیسیون بورس هنوز در رابطه با این مسائل چیزی را مشخص نکرده و دیدگاه اعضای بیانگر دید کلی سازمان نیست.

مطلب مفید: بیمه ارز دیجیتال چیست؟ آیا باید ارزهای دیجیتال خود را بیمه کنم؟

به طور معمول، آغاز اقدامات کمیسیون بورس علیه شرکت‌ها و … با اعضا آغاز می‌شود اما نیازمند آن است که اکثر اعضای بالا رتبه این نهاد به آن اقدام رأی مثبت بدهند. در همین رابطه، سخنگوی صرافی بایننس در شعبه آمریکا به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت:

«باعث تأسف است که یک عضو کمیسیون بورس چنین اتهاماتی را به پلتفرم و صرافی بایننس آمریکا وارد می‌کند. این شخص و نهاد بدون مشخص کردن دارایی لیست شده در پلتفرم که آن را اوراق بهادار می‌پندارند چنین اتهاماتی را وارد کرده‌اند.»

وی در ادامه توضیح داد که بایننس آمریکا در کنار دیگر پلتفرم‌ها در فضای کریپتو به مذاکرات سازنده خود با نهادهای قانونی متعهد هستند و از یک چارچوب قانونی مناسب نیز که منجر به شکوفایی و نوآوری شود، حمایت می‌کنند. باید اشاره داشت که صحبت‌های آپتگرو در حقیقت انعکاس صحبت‌های چند هفته قبل گری گنسلر، رئیس این نهاد است که اشاره داشت اکثر پلتفرم‌های معاملاتی باید به‌عنوان بازار و صرافی اوراق بهادار ثبت شوند تا تحت نظارت SEC فعالیت کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان