بایننس از خرید صرافی  FTX کناره‌گیری کرد؛ کمکی از دست ما برنمی‌آید!

خانهاخباربایننس از خرید...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس روز گذشته در توییتی اعلام کرد از پیشنهاد خرید خود کناره‌گیری کرده و صرافی رقیب خود، یعنی FTX را خریداری نخواهد کرد.

بایننس از خرید صرافی FTX منصرف شد

به گزارش بیت کوین مگزین، پیش از این بایننس اعلام کرده بود قصد دارد برای حمایت از مشتریان خود، صرافی FTX را خریداری کند، با این حال، مسائل مختلفی باعث شده تا بزرگترین صرافی جهان از تصمیم خود عقب‌نشینی نماید.

بایننس در این رابطه گفت:

در ابتدا امیدوار بودیم بتوانیم با تامین نقدینگی، از مشتریان صرافی FTX حمایت کنیم، اما این مسائل خارج از کنترل ماست و کمکی از دست ما ساخته نیست.

حالا این خبر نگرانی‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران خرد و اینکه آیا دوباره پول خود را از صرافی FTX  پس خواهند گرفت، برانگیخته است. ماجرای بحران صرافی FTX پس از انتشار مقاله‌ای در وب سایت کوین دسک آغاز شد. در این مقاله، کوین دسک به ارتباط نگران‌کننده بین صرافی FTX، توکن FTT و شرکت آلامدا ریسرچ که همه متعلق به سم بنکمن فرید هستند پرداخت. پس از آن، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی از فروش تمامی واحدهای FTT این صرافی خبر داد.

توییت چانگ پنگ ژائو واکنش مدیرعامل صرافی FTX را به همراه داشت. بنکمن فرید در پاسخ به توییت ژائو، نوشت که شرایط صرافی FTX و دارایی‌های آن خوب است. با این حال، این توییت در ادامه حذف شد.

در ادامه، مدیرعامل بایننس اعلام کرد صرافی FTX برای حل بحران نقدینگی از آنها کمک خواسته و به همین خاطر قصد دارد این صرافی را خریداری کند. این خبر در زمان انتشار، باعث خوش‌بینی زیادی در صنعت رمزارزها شد. با این حال، ژائو از همان ابتدا به صراحت اعلام کرد بایننس هر زمان که بخواهد، می‌تواند بنا به صلاحدید خود از قرارداد خرید خارج شود.

علاوه بر این، روز گذشته، ژائو در توییتی خاطرنشان کرد سقوط صرافی FTX به نفع هیچکس نیست و بررسی‌های نظارتی بیشتری را به همراه خواهد داشت و سختی اخذ مجوزها در سراسر جهان را افزایش خواهد داد.

حالا به نظر می‌رسد پس از بررسی وضعیت مالی صرافی FTX، بایننس رسما تصمیم گرفته از خرید آن کناره‌گیری کند. علاوه بر این، بایننس به عنوان بخشی از دلایل خود، به گزارشات اخیر در رابطه با تحقیقات مقامات آمریکایی از صرافی FTX در رابطه با اتهام سو استفاده از وجوه مشتریان اشاره کرده است.

پیش از اعلام تصمیم نهایی بایننس، رسانه خبری کوین دسک نیز در پستی به نقل از یکی از افراد آگاه از کناره‌گیری بایننس از خرید صرافی FTX خبر داده بود. به گفته این فرد، تفاوت بین دارایی‌های FTX و بدهی‌های آن، بیش از 6 میلیارد دلار است و همین باعث انصراف صرافی بایننس از این معامله شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان