صرافی بایننس چندین جفت ارز معاملاتی هلیوم را از پلتفرم خود حذف می‌کند

خانهاخبارصرافی بایننس چندین...

آنچه می‌خوانید...

اسکات سیگل، مدیر عملیاتی بنیاد هلیوم به تازگی مدعی شده است که هیچ پایه و اساسی در تصمیم صرافی بایننس مبنی بر خارج کردن چندین جفت ارز معاملاتی توکن هلیوم (HNT) از لیست کوین های معاملاتی پلتفرم وجود ندارد. این اظهار نظر سیگل پس از آن صورت گرفته که باننس روز 6 اکتبر اعلام کرد که پلتفرم  معاملات مارجین و اسپات هلیوم را در برابر تتر، BUSD و بیت کوین حذف می‌کند.

حذف جفت ارزهای معاملاتی هلیوم از بایننس

بایننس در بیانیه خود از کاربران خواست تا تمامی موقعیت های معاملاتی مربوط به هلیوم را ببندند چرا که این معاملات در آینده نزدیک و به صورت خودکار بسته خواهند شد. همچنین تمامی سفارش های در انتظار نیز در روز 12 اکتبر حذف خواهند شد و تنها معاملات اسپات هلیوم در برابر BUSD باقی خواهند ماند.

- Advertisement -

جسیکا جانگ، سخنگوی صرافی در بیانیه ای به مجله فوربز گفت که این پلتفرم به صورت دوره ای ارزهای لیست شده را مورد بازبنی قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها همچنان با استانداردهای بالای صرافی تطابق دارند. اگر یک دارایی با استانداردهای بایننس همخوانی نداشته باشد، صرافی به منظور حفاظت از کاربران خود آنها را حذف خواهد کرد.

سیگل در پاسخ به این بیانیه اشاره داشت که در تصمیم بایننس برای حذف جفت های معاملاتی هلیوم هیچ پایه و اساسی وجود ندارد. وی اشاره داشت که در درستی و کمال HNT هیچ تغییری ایجاد نشده و این ارز همچنان با تمام استانداردهای بایننس همخوانی دارد. سیگل در ادامه افزود که صرافی های بسیاری هستند که از هلیوم پشتیبانی می‌کنند و امیدواریم که بایننس نیز تصمیم خود را تغییر دهد.

مطلب مفید: 7 اشتباهی که باید هنگام انتخاب پلتفرم استیکینگ از آن اجتناب کنید

هلیوم در سال 2013 و به عنوان بلاک چینی با تمرکز بر اینترنت اشیا تاسیس شد. از آن زمان تاکنون این شبکه در حال ایجاد و ساخت ارتباطات مخابراتی بی سیم به صورت غیرمتمرکز میان شبکه های مختلف است. روز 22 سپتامبر، بنیاد هلیوم اعلام کرد که به منظور بهبود و ایجاد حمایت بیشتر برای اکوسیستم خود به شبکه سولانا مهاجرت خواهد کرد.

دلیل اینکه چرا بایننس این ارز را از لیست رمز ارزهای معاملاتی خود حذف کرده برای بسیاری نامشخص است و برخی معتقدند که دلیل آن پاسخ صرافی به قاطی شدن توکن های اکوسیستم هلیوم در ماه سپتامبر و از دست رفتن 19 میلیون دلار سرمایه های صرافی بوده است.

بر اساس گزارش های بدست رسیده، بایننس توکن هلیوم را با توکنی بسیار کم ارزش تر (MOBILE) در این اکوسیستم برای پرداخت به میزبان های شبکه ها اسپات 5G اشتباه گرفت و در پی فروش 4.8 میلیون توکن HNT باعث افزایش فشار فروش گسترده ای در این ارز شد.

انتقادات به شبکه هلیوم در رابطه با اعداد مربوط به درآمد نیز زیاد شده است. در ماه جولای، داده ها اشاره داشتند که شبکه علیرغم افزایش سرمایه های چند صد میلیون دلاری، تنها 6500 دلار درآمد استفاده از داده ها را ثبت کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان