صرافی بایننس تمامی‌ توکن های FTT خود را به فروش می‌رساند

خانهاخبارصرافی بایننس تمامی‌...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، روز گذشته اعلام کرد که این پلتفرم باقی مانده دارایی توکن‌های FTT خود را نقد خواهد کرد. به نقل از کوین گیپ، این پلتفرم از سال گذشته عملیات نقد کردن و خروج از توکن بومی صرافی FTX را آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌ها، 584 میلیون دلار توکن FTT به بایننس منتقل شده و در شبانه روز گذشته قیمت این توکن نیز با ریزش 10 درصدی همراه بوده است.

آیا بایننس FTT بیشتری را خواهد فروخت؟

بنابر پست توییتری ژائو، صرافی بایننس توکن‌های FTT را در طول زمان به فروش خواهد رساند تا مانع از هرگونه تاثیری در بازار شود. بدین ترتیب، نقد کردن کامل این توکن‌ها می‌تواند چندین ماه طول بکشد. وی همچنین اشاره داشت که این اقدام نباید به عنوان حمله‌ای علیه صرافی رقیب در نظر گرفته شود.

توییت ژائو
توییت ژائو

همانطور که اشاره شد، روز 5 نوامبر حدود 22,999,999 توکن FTT به ارزش تقریبی 584 میلیون دلار از کیف پول ناشناسی به صرافی بایننس منتقل شد که نشان از فشار فروش بزرگی برای این ارز در روزهای آتی خواهد بود.

سقوط بیش از 10 درصدی قیمت FTT

در پی اعلامیه بایننس مبنی بر نقد کردن این توکن‌ها، ارز دیچیتال بومی صرافی FTX با ریزش سنگینی همراه شد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت FTT با سقوط بیش از 9 درصدی در محدوده 23 دلاری قرار گرفه است. در رابطه با سقوط قیمت این توکن در کنار اخبار مربوط به بایننس می‌توان به داده‌های ضد و نقیض در مدارک مالی صرافی FTX و شرکت آلامدا نیز اشاره کرد.

نمودار FTT
نمودار FTT

این شرکت‌ها دارای کسب و کار متفاوتی هستند اما هر دو در ترازنامه مالی خود میزان قابل توجهی توکن FTT قفل شده دارند که نزدیک به 3.66 میلیارد دلار ارزش دارد. بحث اصلی در مورد توکن های FTT غیر نقدی است که آلامدا در سفارش‌های منتشر شده خود توسط صرافی FTX نشان می دهد. قابل توجه است که هر دو شرکت متعلق به سم بنکمن فرید هستند.

مطلب مفید: مجیک اسکوئر (SQR)؛ اولین اپ استور دنیای وب۳.۰

واکنش ژائو و سم بنکمن فرید

مدیرعامل بایننس فروش این توکن‌ها را به عنوان بخشی از فرایند نقد کردن تایید کرد و اشاره داشت که باقی دارایی FTT خود را نیز در طول ماه‌های آینده به فروش خواهد رساند. یافتن دلیل اصلی اقدام ژائو علیه این توکن و صرافی سم بنکمن فرید کاملا مشخص نیست اما یکی از آنها می‌تواند این موضوع باشد که از نظر بایننس هولد کردن این توکن منفعتی برای شرکت ندارد و با ریسک همراه است.

در همین حین، یکی از اعضای جامعه ژائو را متهم کرد که از عمد در حال فروش این توکن‌ها است. وی اشاره داشت که این صرافی سال گذشته توکن‌های FTT خود را فروخته و فروش اکنون این پلتفرم با هدف آسیب زدن به پلتفرم رقیب است. گفتنی است که ژائو به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و چنین شایعاتی را رد کرد.

در پاسخ به اتفاقات صورت گرفته و فروش گسترده توکن‌ها توسط این پلتفرم، سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX مسیر صلح آمیز را در پیش گرفت و در عوض اشاره کردن به اتهامات و ادعاهای صورت گرفته درباره شرکت آلامدا یا فروش توکن‌ها خواستار همکاری میان بازیکنان بزرگ حوزه ارزهای دیجیتال شد.

در میان این اتفاقات و تاثیرات احتمالی جنگ دو شرکت بر بازار ارزهای دیجیتال، مدیرعامل و صاحبان هر دو صرافی در تلاش هستند تا تاثیر این اتفاقات بر بازار را کاهش دهند. به همین دلیل است که مدیرعامل بایننس اشاره داشته توکن‌ها را به مرور خواهد فروخت و مدیرعامل FTX نیز برای تلاش‌ها و خدمات ژائو در حوزه کریپتو احترام قائل شده و اشاره داشته که رهبران این حوزه باید در عوض ایجاد جنگ، بلاکچین بسازند!

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان