بایننس به دومین سازمان بزرگ رای دهنده در دائو یونی سواپ تبدیل شد

خانهاخباربایننس به دومین...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس لیست نمایندگان دائو یونی سواپ، صرافی بایننس اکنون به دومین سازمان بزرگ رای دهنده در این دائو تبدیل شده و پشت سر شرکت آندرسن هوروویتز یا a16z قرار گرفته است. به گزارش کوین تلگراف، روز 18 اکتبر، بایننس 13.2 میلیون توکن UNI را از پلتفرم خود واگذار کرد که نشان دهنده 5.9% از قدرت رای گیری است. در مقایسه با موجودی کل این توکن باید اشاره داشت که توکن‌های نمایندگی شده توسط بایننس تنها 1.3% از موجودی کل UNI را تشکیل می‌دهند.

این اقدام به بایننس اجازه می‌دهد تا آرای حاکمیتی پیشنهاد کند چرا که میزان توکن‌های نمایندگی شده آن از آستانه 0.25 درصدی فراتر رفته است. با این حال این صرافی همچنان نمی‌تواند رای گیری را تصویب کند چرا که توکن‌های نمایندگی شده از طرف آن به حدنصاب 4 درصدی از موجودی کل توکن‌ها نمی‌رسد.

توییت هیدن آدامز

هیدن آدامز (Hayden Adams)، مدیرعامل یونی سواپ، روز گذشته و در پست توییتری چنین اتفاقی را وضعیتی منحصر به فرد خواند و اشاره داشت که UNI از نظر فنی متعلق به کاربران است.

مدیرعامل این صرافی غیرمتمرکز در ادامه نیز اشاره داشت که نمی‌داند بایننس قصد دارد چگونه در تصمیمات یونی سواپ دخیل باشد. وی در این رابطه گفت که احتمالا کاربران بایننس ترجیح می‌دهند این حقوق حاکمیتی را مشابه اقدام کامپاند با cUNI مدیریت کنند. وی همچنین از چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس خواست تا درباره برنامه‌های شرکت با شفافیت کامل صحبت کند. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، ژائو به صحبت‌های آدامز واکنشی نشان نداده است.

مطلب مفید: منگومارکت (Mango Market)؛ ستاره‌‌ درخشان بلاک چین سولانا!

باید توجه داشت که یونی سواپ روز 13 اکتبر یک دور تامین سرمایه 165 میلیون دلاری توسط شرکت پالی چین کاپیتال و سرمایه گذاران دیگر مانند a16z، پارادایم و … را به پایان رسانده است. بر اساس داده‌های شرکت، از این سرمایه برای بهبود تجربه کاربران و عرضه محصولات از طریق برنامه‌های جدید وب، ابزار توسعه و همچنین حرکت به سمت برنامه‌های تلفن همراه استفاده خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده پروژه‌های NFT راه اندازی کند.

این صرافی غیرمتمرکز در سال 2020 به یکی از بهترین پلتفرم‌های حاضر در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شد و حجم معاملاتی انباشته آن نیز برای اولین بار در فوریه سال گذشته از 100 میلیارد دلار عبور کرد. بر اساس صحبت‌های آدامز، حجم انباشته یونی سواپ به 1.2 تریلیون دلار رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان