بایننس صرافی FTX را خریداری خواهد کرد

خانهاخباربایننس صرافی FTX...

آنچه می‌خوانید...

جنجال بین دو صرافی بایننس و FTX در روزهای اخیر به تیتر اصلی اخبار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. در تازه‌ترین اتفاق، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد برای کمک به بحران نقدینگی FTX، این صرافی را خریداری خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، روز یکشنبه، صرافی بایننس از فروش تمامی توکن‌های FTT خود خبر داد و نگرانی‌های زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت. در ادامه، سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX در توییت‌هایی به این اتفاق واکنش نشان داد و سعی کرد کمی شرایط را آرام‌ جلوه دهد.

- Advertisement -

بر اساس رشته توییتی که روز گذشته منتشر شد، بنکمن فرید خاطرنشان کرد پس از تلاش برای حل بحران نقدینگی خود، بر سر یک تراکنش استراتژیک با صرافی بایننس به توافق رسیده و از این صرافی خواسته تا با هدف حل این مشکلات و پشتیبانی از دارایی‌ها به نسبت 1 به 1 وارد عمل شود.

بنکمن فرید در این رابطه گفت:

من می‌دانم که شایعاتی در رسانه‌ها وجود دارد که بین صرافی‌های ما درگیری وجود دارد، با این حال، بایننس بارها و بارها نشان داده که به یک اقتصاد جهانی غیرمتمرکزتر متعهد هستند و در عین حال، برای بهبود روابط صنعت رمزارزها با قانون‌گذاران تلاش می‌کنند.

در واکنش به این توییت‌ها، ژائو، در توییتی خاطرنشان کرد صرافی FTX به دنبال کمبود قابل توجه نقدینگی از بایننس کمک خواسته است و در همین راستا، بزرگترین صرافی جهان برای محافظت از کاربران خود در برابر بحران نقدینگی، توافق‌نامه‌ای غیرالزام‌آور برای خرید صرافی FTX امضا کرده است. ژائو خاطرنشان کرد بایننس هر لحظه وضعیت صرافی FTX را زیرنظر دارد و این توانایی را دارد تا هر زمان که بخواهد، از این توافق خارج شود.

توییت چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس
توییت چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس

اعلام خبر خرید صرافی FTX توسط بایننس یک روز پس از آن منتشر می‌شود که بنکمن فرید، در توییتی مدعی شده بود اوضاع صرافی FTX و دارایی‌هایش خوب است و شایعات نقدینگی را تکذیب کرده بود. علاوه بر این، مدیرعامل صرافی FTX از چانگ پنگ ژائو خواسته بود تا برای رشد بهتر اکوسیستم، با یکدیگر همکاری کنند.

اگر معامله بین FTX و بایننس به سرانجام برود، احتمالا شاهد یکی از تاریخی‌ترین معاملات در تاریخ ارزهای دیجیتال خواهیم بود. این در حالی است که صرافی آمریکایی کوین بیس پیش از این تصمیم داشت تا با قیمت 3.2 میلیارد دلار، صرافی BtcTurk را خریداری کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان