چانگ پنگ ژائو: بایننس برای رای گیری از توکن های UNI استفاده نمی‌کند

خانهاخبارچانگ پنگ ژائو:...

آنچه می‌خوانید...

پس از آن که صرافی بایننس به دومین سازمان بزرگ رای دهنده در دائو یونی سواپ تبدیل شد، هیدن آدامز، مدیرعامل این صرافی غیرمتمرکز در پستی توییتری چنین وضعیتی را منحصر به فرد خواند و اشاره داشت که UNI به صورت فنی متعلق به کاربران است. به نقل از کریپتوپوتیتو، وی بایننس را متهم کرده که با استفاده از سرمایه کاربران قصد دارد رای ‌های حاکمیتی پلتفرم را جمع آوری کند.

صحبت‌های آدامز درباره بایننس

آدامز در صحبت‌های خود گفت که مشخص نیست بایننس قصد دارد با چه رویکردی در تصیمات یونی سواپ دخالت کند و افزود که کاربران بزرگ ترین صرافی رمز ارزی جهان نیز ترجیح می‌دهند که حقوق حاکمیتی مانند رابطه کامپاند و توکن cUNI باشد. گفتنی است که بایننس با جمع آوری 13.2 میلیون توکن UNI از حساب‌های خود به دومین رای دهنده بزرگ دائو یونی سواپ پس از شرکت a16z تبدیل شده است.

- Advertisement -

در حال حاضر بایننس 5.9% از قدرت رای دهی در دائو را در اختیار دارد و در رتبه اول شرکت a16z با 6.7% قدرت رای دهی قرار دارد که چیزی حدود 1.3% از موجودی کل توکن UNI را به خود اختصاص داده است. چنین قدرتی به صرافی متمرکز اجازه می‌دهد تا طرح‌های حاکمیتی ارائه کند اما به دلیل آنکه موجودی در اختیار صرافی از 4% کل موجودی UNI کمتر است، نمی‌تواند طرح را مورد پذیرش قرار دهد.

این حرکت بایننس در دید اعضای جامعه تلاش بزرگ ترین صرافی متمرکز جهان برای ایجاد کنترل بر بزرگ ترین صرافی غیرمتمرکز حوزه کریپتو دیده شده است.

مطلب مفید: بایننس به دومین سازمان بزرگ رای دهنده در دائو یونی سواپ تبدیل شد

پاسخ ژائو به یونی سواپ

در پی این اتفاق بایننس از انتقال 4.6 میلیون از توکن‌ها میان کیف پول‌های داخلی صرافی خبر داد. اتفاقی که باعث شد UNI به صورت آنی و خودکار تفویض شود. تیم صرافی پس از آن توضیح داد که هدفش چنین چیزی نبوده و از صحبت با یونی سواپ برای برطرف کردن سوء تفاهم‌ها و همچنین تلاش برای مقابله با رخ دادن دوباره چنین اتفاقی خبر داد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس نیز به منظور شفاف سازی بیشتر در پستی توییتری گفت که این صرافی با توکن‌های کاربران در رای گیری شرکت نخواهد کرد و یونی سواپ دچار سوء تفاهم شده است. وی افزود:

«توکن‌های UNI میان کیف پول‌های داخلی انتقال یافته و چنین چیزی منجر به ایجاد نمایندگی به صورت خودکار شده است. این بخشی از پروتکل است و عمدی در کار نبوده است. صرافی با توکن کاربران در رای گیری شرکت نخواهد کرد و یونی سواپ برداشت اشتباهی از وضعیت داشته است.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال  با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان