بایننس با کمک ایلان ماسک توییتر را وارد فضای وب 3 خواهد کرد

خانهاخباربایننس با کمک...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی رمز ارزها در جهان، به تازگی گفته است که قصد دارد با کمک به توییتر، این غول شبکه‌های اجتماعی را وارد فاز بعدی اینترنت کند. به گزارش دیلی هودل، مدیرعامل بایننس در مصاحبه‌ای با Squawk Box سی ان بی سی گفت که سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری بایننس در توییتر در راستای اهداف آزادی بیان بوده است.

وی در ادامه افزود که معامله خرید توییتر چندین ماه قبل مشخص شد. ابتدا ماسک در حال خرید شرکت بود و سپس تصمیم گرفت توییتر را نخرد. با این وجود در طول این تغییر تصمیم‌ها، جایگاه بایننس هیچگاه تغییر نکرد. این صرافی دلایل زیادی برای حمایت از خرید شرکت توسط ماسک دارد.

- Advertisement -

توییتر یک پلتفرم آزادی بیان در سطح جهان است. چنین موضوعی بسیار حائز اهمیت است. ژائو افزود که هدف آنها حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان قدرتمند است. ماسک در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و یکی از قدرتمندترین کارآفرینان جهان محسوب می‌شود. وی همچنین اشاره داشت که خودش از این پلتفرم استفاده زیادی می‌کند و به همین دلیل می‌خواهد اطمینان حاصل کند که حوزه ارزهای دیجیتال نیز در آزادی بیان جایگاهی داشته باشد.

مطلب مفید: فروش تیک آبی توییتر در دستور برنامه‌های ایلان ماسک قرار گرفت

ژائو در ادامه اشاره داشت که حمایتش از توییتر ایلان ماسک دلایل فنی نیز دارد. وی گفت که ما قصد داریم هر زمان که توییتر آماده بود به آنها در راستای ورود به حوزه وب 3 کمک کنیم. ژائو قصد دارد به توییتر در مواردی مانند هزینه اشتراک و یا عضویت توییتر از طریق ارزهای دیجیال کمک کند. وی اشاره داشت که با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداختی چنین موضوعی به سادگی قابل حل شدن خواهد بود.

گفتنی است که هفته گذشته ایلان ماسک در معامله‌ای 44 میلیارد دلاری توییتر را پس از ماه‌ها تاخیر و حتی دادگاه خرید. بر اساس گزارشی از رویترز، بایننس هفته گذشته به دنبال راهکارهای مختلفی برای مشکلات توییتر مانند ربات‌های اسپم بوده است. باید توجه داشت که این موضوع به قدری جدی بود که حتی ایلان ماسک تا آستانه لغو معامله نیز پیش رفت.

توییت squawk box

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان