top banner adv

صرافی بایننس بیش از 16 میلیون توکن BNB را سوزاند

صرافی بایننس بیش از 16 میلیون توکن BNB را سوزاند
0
بازدید : 7728

روز گذشته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که تیم این صرافی بیش از 16 میلیون توکن بی ان بی (ERC-20) را سوزانده است. گفتنی است که بایننس با توکن سوزی BNB (نسخه ERC-20) از زمان راه‌اندازی شبکه BNB، در حال تبدیل نسخه‌های ERC-20 این ارز دیجیتال به نسخه بومی BEP2 بوده است. در پی این اتفاق قیمت ارز BNB با رشد 2 درصدی همراه شد و به اوج 315 دلاری رسید.

تبدیل بی ان بی ERC-20 به BEP2

به نقل از کوین گیپ، روز 29 ژانویه، ژائو در یک پست توییتری اعلام کرد که صرافی بایننس در ساعات آینده مقادیر زیادی از توکن بی ان بی را منتقل و می‌سوزاند. وی همچنین از منتقدان خواست که پس از مطلع شدن از چنین تراکنش‌های بزرگی اقدام به ایجاد ترس و اضطراب برای اعضای جامعه نکنند.

بیشتر بخوانید : راه‌اندازی درگاه مطالبات FTX: قدمی در جهت ظهور مجدد

توکن سوزی BNB ارتباط مستقیمی با تبدیل نسخه ERC-20 این توکن به BEP2 دارد. از زمان راه‌اندازی بلاک چین بی ان بی، بایننس در حال تبدیل توکن‌هایی بوده که توسط برخی هولدرها نگه‌داری می‌شده است. اخیراً نیز این صرافی اعلام کرد که 16 میلیون توکن بی ان بی ERC-20 را به یک کیف پول بایننس واریز می‌کند.

بیشتر بخوانید : چرخه صعودی بعدی ارزهای دیجیتال از آسیا آغاز خواهد شد

داده‌های اتر اسکن تأیید می‌کنند که روز گذشته تراکنش توکن سوزی BNB از کیف پول بایننس صورت گرفته و نشان می‌دهند که 16186608 توکن با کارمزد تراکنش 0.000075 بی ان بی سوزانده شده‌اند. اعضای جامعه نسبت به توییت ژائو واکنش نشان دادند و از شفاف‌سازی صورت گرفته توسط وی تمجید کردند. گفتنی است که این توکن سوزی جزء فرایند توکن سوزی فصلی حساب نمی‌شود و تأثیری نیز در موجودی در گردش بی ان بی ندارد.

بیشتر بخوانید : قیمت سولانا برای اولین بار در تاریخ به صد دلار رسید

مطلب مفید: ChatGPT چیست و چه تاثیری بر ارزهای دیجیتال دارد؟

روز 17 ژانویه بایننس در 22 امین توکن سوزی فصلی خود بیش از 2 میلیون توکن بی ان بی را سوزاند. این اتفاق توسط سیستم توکن سوزی خودکار صرافی رخ داد که هدفش کاهش موجودی در گردش این ارز و رساندن آن به 100 میلیون کوین است.

افزایش قیمت پس از توکن سوزی BNB

بیشتر بخوانید : بیت کوین در آستانه نزول یا صعود بیشتر؟

بیشتر بخوانید : حمایت گسترده فرانسیس سوارز شهردار میامی از بیت کوین و پرداخت‌های آن

پس از توکن سوزی اشاره شده توسط تیم بایننس، قیمت بی ان بی با رشد همراه شد و به محدوده 315 دلاری رسید. در همین اما حجم معاملات این ارز در شبانه‌روز گذشته کاهش داشته که نشان می‌دهد جامعه واکنش سریعی به توکن سوزی نداشته است. باید اشاره داشت که بازار ارزهای دیجیتال با توجه به تصمیم فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره در 1 فوریه با احتیاط و در روندی نسبتاً خنثی به کار خود ادامه می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x