بایننس، اوردینالز بیت کوین را به بازار خود اضافه میکند!

خانهاخباربایننس، اوردینالز بیت...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز، صرافی پیشرو ارز دیجیتال بایننس اعلام کرد که قصد دارد در هفته‌های آینده پشتیبانی از اوردینالز (Ordinals) بیت کوین را به بازار NFT خود اضافه کند.

طبق آخرین اخبار، Binance NFT توکن‌های اوردینالز بیت کوین را در اواخر این ماه در پلتفرم خود ادغام خواهد کرد. این بازار به دنبال گسترش اکوسیستم چند زنجیره‌ای خود است.

NFT های اوردینالز بیت کوین به بایننس می‌آیند

NFT های اوردینالز بیت کوین به بایننس می‌آیند

Bitcoin Ordinals به کاربران این امکان را می‌دهد تا NFT ها را در بخش witness تراکنش های بیت کوین (BTC) از طریق سافت فورک تپروت (Taproot) ثبت کنند. این اینسکریپشن‌ها (inscriptions) می‌توانند به‌صورت فیلم، تصویر، متن یا کد باشند. آنها همچنین برای شماره‌گذاری ساتوشی ها (کوچک‌ترین واحد بیت کوین) در شبکه بیت کوین استفاده می‌شوند.

از زمان راه‌اندازی پروتکل Ordinals در ژانویه 2023، NFT‌ها در شبکه بیت‌کوین از سه میلیون فراتر رفته است و فعالیت کاربران در بلاک چین افزایش یافته است و تراکنش‌های روزانه به سطوح اوج خود نزدیک شده است.

با ادغام این NFT ها در بازار ان اف تی بایننس، کاربران می‌توانند بدون نیاز به کیف پول جداگانه‌ای که از inscriptions پشتیبانی می‌کند، اوردینالز بیت کوین را از طریق حساب‌های بایننس خود در بازار خریداری و معامله کنند. پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال می‌گوید که این امر تجربه ترید کاربر را از نظر ایمنی و کارآمدی بهبود می‌بخشد.

بازار ان اف تی بایننس امکان دریافت حق امتیاز را اضافه می‌کند

علاوه بر ادغام Ordinals در بازار NFT بایننس، این صرافی فاش کرد که پشتیبانی از حق امتیاز و فرصت‌های درآمدزایی اضافی را برای سازندگان محتوا ارائه می‌دهد. بایننس همچنین به دنبال همکاری با سازندگان Ordinal برای پروژه‌های مختلف است.

در همین حال، بازار NFT بایننس هم‌اکنون پشتیبانی از چندین شبکه ازجمله Etherium، BNB Chain و Polygon را اضافه کرده است. با پشتیبانی از سیستم اوردینالز بیت کوین، این بازار دامنه خود را گسترش می‌دهد و این نوآوری‌ جدید را به مجموعه محصولات دیجیتال خود اضافه می‌کند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان