صرافی بای بیت نیز همانند بایننس معاملات با کارمزد صفر ارائه می‌دهد

خانهاخبارصرافی بای بیت...

آنچه می‌خوانید...

بای بیت (Bybit)، یکی از بزرگ ترین صرافی های مشتقه در حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی قابلیتی را معرفی کرده که بر اساس آن تمامی معاملات اسپات این پلتفرم با کارمزد صفر صورت خواهند گرفت. البته باید توجه داشت که بای بیت در این زمینه اولین پلتفرم معاملاتی نیست که چنین قابلیتی را ارائه می‌دهد و کمی قبل تر بایننس، بزرگ ترین صرافی رمز ارزی در جهان قابلیت معاملات با کارمزد صفر را برای معاملات بیت کوین ارائه داده بود.

چنین حرکتی برای درست بودن بسیار خوب به نظر می‌رسد و همین باعث شده که سرمایه گذاران فکر کنند، این پلتفرم سود خود را از جای دیگری کسب می‌کند. پلتفرم بای بیت با بیش از 10 میلیون کاربر گفته است که چنین تصمیمی را برای نفع و سودمندی مشتریان خود گرفته است.

- Advertisement -

بای بیت در وبسایت خود اعلام کرد که 10 میلیونی شدن تعداد کاربران پلتفرم خود را با معرفی کارمزد صفر برای معاملات اسپات و دیگر قابلیت های شگفت انگیز جشن خواهد گرفت. بن ژو (Ben Zhou)، مدیرعامل صرافی بای بیت در این باره گفت:

«هشت ماه گذشته برای حوزه کریپتو پر فراز و نشیب بوده است اما در میان این مبهمی و تیرگی ها، ما به کار خود ادامه دادیم. اکنون با خرسندی اعلام می‌کنیم که به هدف بعدی خود یعنی 10 میلیون کاربر نیز رسیده‌ایم.»

مزایای بیشتر توسط پلتفرم

این اعلامیه که به نظر یک استراتژی بازاریابی برای جذب کاربران بیشتر است، علاوه بر مورد اشاره شده به کاربران جدیدی که قصد انجام معاملات اسپات را دارند به عنوان تشکر از ثبت نام در این صرافی 600 دلار هدیه برای انجام معاملات می‌دهد. از جمله مزایای دیگری که این شرکت معرفی کرده است، شامل تبلیغات با کارمزد صفر است اما برای کارمزدهای سفارشات معلقی که قبل از رویداد تبلیغاتی 6 سپتامبر آغاز می‌شود، اعمال نخواهد شد.

اما معنای کارمزد صفر معاملات برای مشتریان چه خواهد بود. مشتریان معاملاتی قادر خواهند بود که قراردادهای پرچوال تتر و قراردادهای آپشن USDC را به صورت همزمان و از طریق یک حساب مارجین یکپارچه معامله کنند آن هم بدون آنکه نیازی به انتقال دارایی ها در میان چندین حساب داشته باشند. گفتنی است که سود و زیان نیز در این قابلیت جمع آوری می‌شود تا کاربران با لیکوئید شدن حساب مواجه نشوند.

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ثبت‌نام و ورود به اکانت بایننس

بایننس و کسب درامد از معاملات بدون کارمزد بیت کوین

بای بیت اولین صرافی نیست که چنین قابلیتی را ارائه می‌دهد و حدود یک هفته قبل، صرافی بایننس اعلام کرد که کارمزد معاملات 13 ارز در برابر بیت کوین را حذف خواهد کرد. این صرافی در بیانیه ای اعلام کرد:

«با افتخار اعلام می‌کنیم که معاملات با کارمزد صفر را برای چندین جفت ارز معاملاتی در برابر بیت کوین فعال می‌کنیم. با این حال متوجه هستیم که بسیاری از شما همچنان سوالات زیادی در این باره دارید. اجازه دهید از این فرصت استفاده کرده و به جزئیات این قابلیت پرداخته تا سوء تفاهم های موجود در رابطه با تغییرات پیش رو را از بین ببریم.»

علیرغم آنکه چنین بازاریابی هایی باید به صورت مثبت روی سرمایه گذاران سازمانی و خرد تاثیر بگذارد و باعث جذب بیشتر آنها شود اما به نظر می‌رسد سرمایه گذاران بیشتر به جای سود بردن از این موارد، در سردرگمی ناشی از مشکلات بازارهای مالی به سر می‌برند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان