با موفقیت آخرین شدو فورک، شبکه اتریوم برای مرج کاملا آماده است

خانهاخباربا موفقیت آخرین...

آنچه می‌خوانید...

توسعه دهندگان اتریوم به تازگی از تکمیل موفقیت آمیز آخرین شدو فورک (shadow fork) این شبکه خبر دادند. گفتنی است که این فورک ها از الزامات شبکه برای به روزرسانی مورد انتظار مرج هستند و اکنون با تکمیل آنها و همچنین موفقیت آمیز بودن بخش اول به روزرسانی یا همان بلاتریکس، شبکه اتریوم در آمادگی کامل برای انتقال به اثبات سهام قرار دارد.

شدو فورک ها به توسعه دهندگان کمک می‌کنند تا آزمایش های فرضیات هماهنگ سازی را انجام دهند و بدین ترتیب از ایمنی شبکه هنگام به روزرسانی های دائمی اطمینان حاصل کنند. در رابطه با مرج، توسعه دهندگان اتریوم اولین شدو فورک را در تاریخ 11 آوریل 2022 در شبکه اجرایی کردند.

- Advertisement -

اکنون و پس از گذشت شش ماه، شرکت مهندسی و تحقیقاتی ندرمایند (Nethermind) اتریوم تایید کرده است که انتقال به شبکه اصلی شدو فورک 13 موفقیت آمیز بوده و اتریوم در آمادگی کامل برای انتقال به مدل اثبات سهام به سر می‌برد.

توییت ندرمایند

این شبکه آزمایشی به توسعه دهندگان اتریوم اجازه داد تا در کنار آزمایش برخی از عملکردهای جانبی، نودهای اجرایی در شبکه را تمرین، قراردادهای مختلف را اجرایی و زیرساخت شبکه را آزمایش کنند. در حقیقت و در نتیجه این اتفاقات، شدو فورک ها به توسعه دهندگان اجازه می‌دهند تا تصویری از پیش آمدهای داخل شبکه را قبل از اتفاق افتادن آنها مشاهده کنند.

مطلب مفید: تفاوت index price و mark price  چیست؟

به عنوان بخشی از به روزرسانی، اعضای جامعه باید کلاینت های اتریوم خود را ارتقا داده و ترکیب لایه اجرایی و لایه اجماع را در شبکه راه اندازی کنند. الکساندر هوپتنر، مدیرعامل صرافی بیتمکس نیز درباره به روزرسانی مرج اتریوم گفته است که باید در زمان به روزرسانی اتریوم توجه ویژه ای به از کار افتادگی شبکه و جلوگیری از این مشکل کرد. وی در این باره افزود:

«باید آگاه بود و اتفاقات را دنبال کرد. احتمال نوسانات قیمتی زیادی نیز در این زمان وجود دارد و باید اطمینان حاصل کرد که شبکه به کار خود ادامه می‌دهد. نباید به جز نوسانات قیمتی انتظار اختلال و مشکلات بزرگ دیگری را داشته باشیم.»

وی در پایان صحبت های خود نیز گفت که موفقیت مرج اتریوم به حمایت اعضای جامعه و کاربران این شبکه وابسته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان