برای کسب درآمد ماهیانه فوق العاده به سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) بپیوندید!

خانهریپورتاژبرای کسب درآمد...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوینکس از زمان تأسیسش در سال ۲۰۱۷ همواره در حال پیشروی به سمت جلو بوده و در عین حال برای تحقق چشم‌اندازش، یعنی تبدیل جهان به جایی بهتر از طریق بلاک‌چین، کوشیده است. هدف کوینکس ساخت نوعی صرافی ارز دیجیتال با کاربری آسان است که برای همه سرمایه‌گذارانی که مایلند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند مفید باشد.

کوینکس حین پیشروی به سمت جلو امیدوار است که تعداد بیشتری از افرادی را که آرمان‌های مشابهی با این صرافی دارند و چشم‌اندازهای آن برای ارز دیجیتال را عملی می‌سازند جذب کند تا کاربران در سرتاسر جهان بتوانند ارزش دارایی‌هاشان را از طریق ارز دیجیتال حفظ کنند و افزایش دهند.

آرمان این صرافی ایجاد جهانی است که در آن مشتاقان بلاک‌چین، که در جستجوی تجارب سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش از طریق معامله ارز دیجیتال هستند، بتوانند به سادگی از طریق کوینکس به فضای ارز دیجیتال دسترسی پیدا کنند.

کوینکس برای دستیابی به این هدف برنامه سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) را راه‌اندازی کرده است تا افرادی را که قادرند ارزش‌های برند آن را بشناسند و مایلند که در کنار این پلتفرم رشد کنند جذب کند. سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) و کوینکس در کنار هم می‌توانند به کاربران بیشتری کمک کنند تا از طریق معاملات فیوچرز با کاربری آسان کوینکس در بازاری که تحت سلطه معاملات فیوچرز است در سرمایه‌گذاری‌های پیشرفته ارز دیجیتال مشارکت داشته باشند.

تلاش‌های مشترک و نتایج دو سر بُرد از عناصر کلیدی این برنامه هستند و همه پذیرندگان ارز دیجیتال که به این برنامه می‌پیوندند ۶۰٪ از کارمزدهای معاملاتی را به عنوان پاداش رفرال دریافت می‌کنند. به بیان دقیق‌تر، سفیران معاملات فیوچرز تا سقف ۶۰٪ از کارمزدهای معاملاتی پرداختی کاربران ارجاعی را که حسابی نزد کوینکس افتتاح کرده‌اند و از طریق لینک ارجاعی خود شروع به انجام معاملات فیوچرز کرده‌اند، به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند.

کسب درآمدسفیران کوینکس
سفیران کوینکس

سفیران معاملات فیوچرز سوای دریافت پاداش های قابل توجه، بودجه‌ای برای معاملات فیوچرز آزمایشی، اجناس وکالاهای رایگان کوینکس و هدایایی برای ایام تعطیلات دریافت می‌کنند. طی این پویش سه ماهه همه افراد واجد شرایط، رهبران فکری کلیدی (KOLها) و نهادها/پلتفرم‌ها می توانند برای تبدیل شدن به سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) درخواست دهند و ۶۰٪ پاداش رفرال را دریافت کنند، که پس از موافقت با درخواست آنها به مدت سه ماه معتبر خواهد بود.

اما با این اوصاف، پولی که سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات آتی) از این برنامه به دست می‌آورند چقدر است؟

سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات آتی) از ۲۵ ژوئیه تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ می‌توانند ۶۰٪ از کارمزدهای پرداختی کاربران ارجاعی برای معاملات آتی را به‌عنوان حق‌العمل دریافت کنند، البته به شرط اینکه این کاربران از طریق لینک یا کد ارجاعی سفیران ثبت ‌نام کنند و معاملات آتی را در کوینکس آغاز کنند.

برای مثال سناریوی زیر را در نظر بگیرید: یکی از سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات آتی) ۱۰۰ کاربر جدید را جذب کرده است و این کاربران حسابی نزد کوینکس افتتاح کرده‌اند و به معاملات آتی مشغولند. اگر این کاربران ارجاعی در طول ماه اوت ۲۰٫۰۰۰ تتر (USDT) را به‌عنوان کارمزد معاملات سلف پرداخت کرده باشند، سفیر کوینکس (برنامه ویژه معاملات آتی) ۱۲٫۰۰۰ تتر (۲۰٫۰۰۰ تتر × ۶۰٪) را به‌عنوان حق‌العمل دریافت می‌کند که به صورت مستقیم و با تتر به او پرداخت می‌شود. فرض کنید که این ۱۰۰ کاربر ارجاعی تا پیش از ۲۵ اکتبر همچنان اقدام به معامله فیوچرز کنند، در این صورت سفیر کوینکس (برنامة ویژة معاملات آتی) همچنان حق‌العمل‌های معرف را تا پایان این رویداد دریافت خواهد کرد.

از آنجایی که سفیران حق‌العمل‌شان را از‌ کارمزد‌های پرداختی کاربران ارجاعی دریافت می‌کنند، می‌توانند با جذب کاربران بیشتر و ثبت نام آنها در کوینکس و انجام معاملات فیوچرز همچنان حق‌العمل دریافت کنند و این حق‌العمل‌های ۶۰ درصدی تا پایان این پویش سه ماهه معتبر خواهند بود.

به بیان دیگر سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) تنها باید کاربران بیشتری را جذب کند و از آنها بخواهد که معاملات آتی را در کوینکس انجام دهند. با افزایش حجم معاملات ارجاعی حق‌العمل معرف نیز افزایش خواهد یافت. این سفیران می‌توانند در طول اجرای این برنامه حتی به درآمد یک میلیون دلار در ماه دست پیدا کنند.

در عین حال کوینکس هم در سرتاسر جهان مشغول جذب سفیران بیشتری است. سفیران کوینکس شرکای این صرافی در تبلیغات جهانی آن به شمار می‌روند. این اشخاص در عملیات بازار یاریگر کوینکس هستند و در دستیابی به هدف حضوردر عرصه جهانی به این صرافی کمک می‌کنند.

کوینکس به همه مشتاقان بلاک‌چین/ارز دیجیتال و اعضاء این جامعه که مایلند به رشد این پلتفرم کمک کنند و در تبلیغات برند آن مشارکت کنند صمیمانه خوشامد می‌گوید. این سفیران در طول دوران تصدی خود پیوسته حق‌العمل معرف دریافت می‌کنند که معاملات فیوچرز، اسپات و مارجین را پوشش می‌دهد.

سخن آخر اینکه سفیران کوینکس (برنامه ویژه معاملات فیوچرز) به همه کاربران واجد شرایط ارز دیجیتال، که چشم‌انداز آنها با چشم‌انداز کوینکس برای ارز دیجیتال مشترک است، خوشامد می‌گوید. این اشخاص در کنار هم از معاملات فیوچرز منتفع می‌شوند، به درآمدهای ماهیانه باورنکردنی دست پیدا می‌کنند و پا به پای کوینکس رشد می‌کنند!

این مطلب رپورتاژ بوده و پایگاه خبری فکت کوینز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسئولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با فکت کوینز ندارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان