صرافی FTX ژاپن برداشت سرمایه از پلتفرم خود را از سر گرفت

خانهاخبارصرافی FTX ژاپن...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که مشتریان و کاربران صرافی ارز دیجیتال FTX در سراسر جهان با صبر زیاد منتظر نتیجه دادگاه حقوقی سم بنکمن فرید هستند تا بتوانند سرمایه‌های خود را پس بگیرند، شعبه ژاپن این صرافی به نظر فرایند برداشت سرمایه را آغاز کرده و کاربران FTX ژاپن توانسته‌اند خود را از مهلکه نجات دهند.

FTX ژاپن اجازه برداشت سرمایه را به کاربران می‌دهد

به نقل از کوین تلگراف، در ماه نوامبر 2022، صرافی FTX و تمام زیرمجموعه‌های آن پس از اتهامات وارد شده به سم بنکمن فرید درباره سوءاستفاده از سرمایه‌های کاربران، برداشت سرمایه از پلتفرم‌های خود را متوقف کردند. تأثیر این تصمیم باعث شد تا پلتفرم معاملاتی لیکوئید که FTX آن را در فوریه 2022 خریداری کرد نیز معاملات و برداشت را متوقف کند.

علیرغم این اعلامیه، به نظر شانس و اقبال با برخی از سرمایه‌گذاران همراه بوده و FTX ژاپن در روز 21 فوریه عملیات برداشت در پلتفرم خود را ادامه داده و سرمایه‌ها را به حساب لیکوئید منتقل کرده است. چند روز پس از این اتفاق، یک معامله‌گر کریپتویی معروف در این کشور پست توییتری را منتشر کرد و اشاره داشت که با موفقیت سرمایه خود را از شعبه FTX در این کشور خارج کرده است.

وی درباره این اتفاق توضیح داد:

«تمامی پرداخت‌ها کامل شده است! اگر بخواهم صادق باشم، اول قصد داشتم تسلیم شود. می‌خواهم از تمام افرادی که در FTX ژاپن کار می‌کنند برای تلاش‌هایشان تشکر کنم.»

تنها یک روز پس از ادامه یافتن برداشت‌ها از این پلتفرم، حدود 50 میلیون دلار از شرکت لیکوئید گروپ خارج شده است. اعضای جامعه به کاربران این صرافی تبریک گفتند که موفق شده‌اند از این مهلکه جان سالم به در ببرند و سریع‌تر از دیگران تکلیف خود را مشخص کنند. در همین حین بسیاری از سرمایه‌گذاران منتظر بازگشت کامل دارایی‌های خود هستند. گفتنی است که با توجه به تعداد کاربران این صرافی، انتظار می‌رود فرایند بازگشت سرمایه با تأخیر زیادی همراه باشد.

مطلب مفید: پالس چین (Pulsechain) چیست؟ آشنایی با توکن PLS و PulseX

کاربران زیادی در کشور ژاپن گزارش داده‌اند که تمام سرمایه خود را از FTX برداشت کرده‌اند و در همین حین دیگر سرمایه‌گذاران نسبت به اتفاقی مشابه امیدوار هستند. با این وجود باید اشاره داشت که یک قاضی فدرال با تجمیع اتهامات علیه سم بنکمن فرید دستور داد که کیفرخواستی جایگزین شود که حاوی 12 اتهام علیه وی است. این در حالی است که کمی پیش‌تر 8 اتهام به وی وارد شده بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کلاهبرداری و کلاهبرداری اوراق بهادار اشاره کرد.

توییتر رویترز

با وجود آنکه FTX ژاپن سرمایه کاربران این کشور را آزاد کرده است به نظر دیگر سرمایه‌گذاران باید منتظر دادگاه و محاکمه سم بنکمن فرید در ماه اکتبر باشند. در همین حین باید اشاره داشت که پرونده ورشکستگی این صرافی نیز در دادگاه دلاور آمریکا در حال بررسی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان