top banner adv

ممنوعیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین؛ شایعه یا واقعیت؟

ممنوعیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین؛ شایعه یا واقعیت؟
0
بازدید : 9695

در یکی دو روز گذشته در رسانه‌های فارسی زبان فعال در حوزه رمزارزها اخباری مبنی بر ممنوعیت کاربران ایرانی صرافی کوکوین منتشر شده و بسیاری از هموطنانمان را نگران کرده است. با این حال، بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد هیچ اطلاعیه رسمی از سوی صرافی کوکوین در این رابطه منتشر نشده و همچنان امکان استفاده از خدمات این صرافی برای ایرانیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید : کدام پروژه ها در سال 2021 سهم قابل توجهی در پیشرفت اکوسیستم ارزهای دیجیتال داشتند؟

بیشتر بخوانید : نومی سواپ (Nomiswap)؛ اولین صرافی حوزه دیفای با کارمزد مبادلات صفر درصدی

پس از اینکه صرافی بایننس در آخرین روزهای مرداد ماه سال گذشته به منظور انطباق با استانداردهای بین‌المللی، احراز هویت را برای تمامی کاربران خود الزامی کرد، بسیاری از کاربران ایرانی برای ادامه فعالیت‌های خود به سایر صرافی‌ها نظیر کوکوین و کوینکس رفتند.

صرافی‌هایی مانند کوکوین و کوینکس پیش از این اعلام کرده‌اند به قوانین و تحریم‌های بین‌المللی پایبند هستند و به کاربران کشورهای تحریم‌شده نظیر ایران خدماتی ارائه نمی‌دهند، با این حال، نبود الزام احراز هویت آنها را به یکی از مقاصد اصلی تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی تبدیل کرده است.

اما حالا شایعاتی مبنی بر الزام احراز هویت در صرافی کوکوین و اتمام روزهای خوش ایرانی‌ها در این صرافی در کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی به گوش می‌رسد. بررسی‌های بیشتر فکت کوینز نشان می‌دهد صرافی کوکوین اخیراً هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر ممنوعیت ارائه خدمات به کاربران ایرانی صادر نکرده و مطالب مربوط به پایبند بودن قوانین بین‌المللی که در این سایت وجود دارد، مربوط به پیش از مطرح‌شدن این شایعات است و مسئله جدیدی نیست.

با این حال، اکیدا توصیه می‌کنیم به منظور در امان ماندن از خطرات مختلف اعم از بلوکه شدن حساب و دارایی‌ها، برای فعالیت در صرافی کوکوین همچنان آی‌پی خود را تغییر دهید و از آی‌پی ثابت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : گوگل با سرویس تازه خود وارد دنیای نودهای بلاک چین می‌شود

شایان ذکر است در صورت تغییر خط مشی کوکوین و تصمیم بر عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی، این صرافی احتمالا ایمیلی به کاربران خود ارسال می‌کند تا با برداشت دارایی‌های خود تا موعد مقرر، از ایمنی آنها اطمینان حاصل نمایند.

اخبار تکمیلی متعاقبا خدمت شما عزیزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : با موفقیت شبکه آزمایشی کیلن، اتریوم یک گام دیگر به مرحله Merge نزدیک تر شد

بیشتر بخوانید : جان بولینگر، تریدر افسانه‌ای روند بیت کوین را صعودی می‌بیند

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x